My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, February 6, 2018

Besday ku yg ke 36......

Dah nak dekat 5 minggu baru ingt nak update pasal besday....adeh...bz kan...actually ada je entry ni dlm draft aku cuma tak sempat nak publish je....so kiter lajan gambar je la...biarlah pic je yang berbicara

si tukang blanja

affogato satu sorang boleh...padehal aku nak rasa sket je


sape makan mcm aku....hahaha....elok je potong keliling telo kuning tu...motip????

malam seblom tu tgk citer wayang....jumanji
best giler citer nih...klakar ...gelak dari mula sampai abes....
ica gelak sampai bergegar kerusi org sebelah...aku risau je org tu sound




malam besday tu ada tetamu dtg...tapi demi menjaga rpivacy maka kurahsiakan kedatangannya....apa2pun tq pada yg bawak kek surprise ni...terharu sgt....my feveret lak tu....gemok gemok

hb pun ada beli gak kek...tp malam tu aku potong kek tetamu sebab kek yg ni aku bawak balik kg...celebrate ngan family kt kg lak


malam tu aku masak ns goreng cina dan hb beli sate....



Sempena besday aku yg ke 36 ni...takder apa lagi kuharapkan cuma sentiasa diberkati olehNya dengan umur yang ada ni...moga aku dapat membahagiakan orang disekeliling ku....diberikan kesihatan dan kegembiraan...InsyaAllah Aamiin....


Err....sampai skang blom dpt hadiah besday lagi dr encik suami.....takper aku leh tunggu....sob sob








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...