My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, August 25, 2017

Majlis makan2 utk cik mat

 Ni geng2 opis baru....walaupun baru berkenalan tapi aku boleh jer masuk ngan diorang...pandai2 la sesuaikan diri....makan2 ni sempena meraikan mat suhada yg berpindah unit....hiruk pikuk dg suara kitorang jer...aku terkecuali sebab aku masih malu2 lagi uhuk uhuk


geng2 riuh


bos2 yg sporting

makanan lambat sket sampai....xpe kenyang makan air dulu...mula2 aku xminum air tembikai ni...tp bila rasa sket...mmg xde gula...manis2 buah tembikai je maka selamat segelas kutelan

lauk mmg banyak giler sampai tak tau nak makan mana dul...tapi tetap habis....hahahaah



wefie dr blakang

wefie dari depan lak

Alhamdulillah selesai sudah....lichiiinnnn

yg sebelah aku ni pn sharifah....exbpp gak tp aku xbrapa kenal dia....dia lagi la xkenal aku hahahah

ni pic dari phone aku sendiri....nampak x beza wajah pic dr phone sendiri dgn dari phone org lain.....

bergambar kenangan seblom balik.....good luck cik mat ditempat baru
 Hb aku ni kalo datang saka rajin masak dia...maka selesa lar aku .....tetiba dtg mood dia nak masak udang telo asin.....lepas makan tgh2 aku belek phone aku tgk pic ni ada dalam group sekolah irfan...boleh plak dia tersalah send...plan dia nak send kt abg kantin empunya resepi...boleh plak salah....aduh...malunyer....


nasik pun dia masak...sayur aku masak
 Nasik aku senang je nak masak...ratio beras 1 : air 3....tapi tiap kali dia masak tetap tanya gak aku baper byk air nak letak.....adeh.....
ni yg aku tangkap nampak lebih pro kan

selfie lagi ....tu je la kejenya....
Xde idea sebenarnya....tp bila tgk pic yg byk dlm phone ni kiter cerita berdasarkan gambar je la yer.....

Esok sabtu, dah plan ngan dikla nak bawak anak2 mandi kolam....InsyaAllah esok seharian kiter bawak budak2 berjalan2...bukan jauh pun...area putrajaya jer


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...