My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, June 6, 2017

besday abang yang ke 34

4 Jun 2017 besday suami ku yang ke 34 tahun... Alhamdulillah...selamat hari lahir abang semoga sentiasa berada dalam lindungan rahmat Nya
Aku memang plan nak wat surprise kat dia sempena besday ni...dah survey dari bulan mac lagi...then seminggu seblom besday aku pun booking....aku ni xde online banking...malas nk buat....lgpun aku tau aku ni jenis macam mana kalo ada online banking nanti....jadi kena elakkan la dari terjebak.... payment aku mintak kak di tlg bank in...kalo nk suh hb buat kang kantoi lak....dia mesti akan tanya duit tu utk apa...

plan asalnya aku suh florist tu wat delivery ke rumah...aku dh plan nanti ari ahad mmg tak gi mana....ari sabtu gi umah mausi berbuka...seblom tu nak g midvalley cari baju raya....skali dapat berita sedih maka aku pun wasap hyzura utk tukar date delivery dan tempt....

Pagi isnin tu hb cakap irfan macam dedar sket...aku tgk ok je...hb xnak g keje...nak bawak irfan g klinik...aku mula2 tu ok lagi...ikut la bukan aku yg cuti skali baru aku teringt yg pasal delivery bunga ni....adeh...aku pun cek irfan tgk ok je aku beria2 suh hb g keje....kalo x...x menjadi la surprise tu.....


ni pic cilok dari fb hyzurahidayu.... 

Image may contain: 1 person, flower
ni pic amik sendiri....malu2 plak dia


Image may contain: 1 person, smiling
jadi petang smalam baru lar berkesemptan nak celebrate besday...bulan puasa ni bukan boleh celebrate sgt pun...cuma g berbuka je...beli kek dan makan


Image may contain: 3 people, people sitting, child, indoor and food
nampak x kek ada 2 piring...
1 utk besday boy
1 lagi utk anak2 dia
sorang dah pandai membaca....kalo xde nama dia kang sentap lak....setahun besday dia je duabelas kali

Image may contain: 3 people, people sitting, child and indoor

Image may contain: 3 people, people smiling, people sitting, child and indoor
tu pun muka sentap gak tu...apa benda ntah dia nak abah dia tak bagi

Image may contain: 2 people, selfie, closeup and indoor
tukang belanja......


Image may contain: 2 people, people sitting and people eating
tgk tu buat muka cam tu lak....masa ni x berbuka lagi....jadi dia sorang je la makan...batrisyia dah mintak nak berbuka dah tp aku tahankan.... dia tak tahan tgk irfan minum sirap

penuh meja dengan air...sirap tu mmg SR sponsor dgn kurma...
sirap 4
air suam 3
frersh oren 1
meriah meja dgn gelas jer huhuhu

tu je la sambutan besday kali ni....InsyaAllah 27 jun nanti besday batrisyia lak....dia dh request nak buat kat mekdi...padehal aku dah kata dh masa tu raya....dia tak peduli nak gak.....adeh





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...