My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, July 13, 2015

27 jun....besday batrisyia yg ke tujuh.....


Disebabkan besday kali ni jatuh bulan ramadhan....maka aku order cupcake sajer....senang nsk potong simpan....

org yg paling gembira dihari jadi...




sayang atuk...

ni ler kek nya....nampak ada terselit ultraman disitu....masa order ena heran naper batrisyia suka ultraman....aku kata tu utk adik dia....peminat tegar ataiyo



ni pic keesokan harinya....

pic aku xde pasal malas nk bertudung bagai...jap gi budak2 ni bukan boleh tgk aku mencantik sket...kang sibuk nak ikut...padehal xgi mana pun...

2nd celebration bersama fariez....asalnya aku ajak kak ita ngan deqla skali tp sebab masing2 ada komitmen...so xdapat la...then call member2 pun kebanyakannya dh ada plan sendiri....











menu iftar berbuka aritu,,,,

mama hadiahkan batrisyia lego set....
tahun ni aku xsempat nak beli hadiah besday dia....hb belikan dia beg skolah...aku ingt nak bg beskal....tp tu la beli satu kang berebut plak....tgk la besday irfan nanti kalo ada rezeki....beli utk 2 skaligus....

Apa2pun Alhamdulillah 7 thn dah anak mak....aku dah mula suruh dia solat ....tp cam biasa la...ada je alasan dia xnak solat...masih lagi nak kena guna pendekatan hukuman dan reward....setiap kali masuk waktu aku akan remind dia....lagi 3 thn perangai mcm ni lagi....siap....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...