My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, November 18, 2014

Ihtifal day little caliph....

Ni cerita 2 minggu lepas...Bertempat di Institut pertanian serdang...berlangsung ihtifal day little caliph 2014...aku mula2 tu xtau apa benda ihtifal ni...dpt surat br tau majlis graduasi rupanya...Ala2 konvokesyen gitu

Acara bermula kul 1.00pm...lepas daftar semua antar batrisyia kat teacher dia...kitorang pun mengangau carik makan...cari2 punya cari sampai tanya kt student UPM...maka kami makan kat kolej 10 ke 11 ntah...ada cafe kat bawah tu...lama dowh xmasuk kolej ni...feeling student plak rasa...

lepas makan terus ke dewan semula....tgk aturcara bhg batrisyia lambat lagi...kul 3 lebih...irfan plak berak..apa lagi gi la surau berdekatan...aku pun xsolat lagi...
masuk dewan balik terlepas plak persembahan batrisyia...adoyai...xde rezeki nak tgk...xpasti teacher dia ada rakam ke tak...
tp xpe la dapat tgk dia berarak ok la...

aku memang snap gambar dia dari jauh jer...xmo dia nampak aku...kalo dia nampak dibuatnya dia xnak naik pentas kan ke susah...zoom je la tang jauh

start dia jalan sampai amik scroll tu aku rakam jer...irfan ngan hb dok dalam kete pasal irfan xmo dok diam...meragam je...


ni masa dia lepas turun dari pentas...


dah habis majlis sesi bergambar beramai2 plak...

rakan sebaya dia...umur sama saiz lain


nampak itu budak bertuah...dok dalam kete tanak pakai baju...hot katanya...

ni kasut raya aritu...teacher pesan suh pakai kasut tutup...skali dia cakap xmuat...


Apa2pun Alhamdulillah berjaya gak batrisyia menamatkan pelajaran di little caliph...InsyaAllah tahun depan nak masuk darjah satu...Aku dah mula ajar dan biar dia berdikari...basuh pinggan, kemas mainan, bancuh air, bayar cashier, mandi sendiri dan macam2 lagi la...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...