My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, June 26, 2014

Esok besday kakak....





Seblom ada anak aku tak pernah terfikir nak sambut besday anak every year...tapi bila dah ada jadi excited plak sebab kecik2 dulu aku tak merasa...ni aku kumpulkan selama 5 tahun batrisyia nyer besday party....bukan party sangat lah...lebih kepada nak membahagiakan hati anak dan merabakkan poket abah dia...

besday setahun bertempat di kampung gemetir...masa ni uwan ngan atuk excited pasal cucu pertama nyer besday dan nak merasmikan rumah baru renovate

besday 2 thn & besday versi ke 2 dibuat di rumah arwah mak mentua di nilai merangkap kenduri arwah, besday batrisyia dan kejayaan fariez menamatkan pengajian di Uitm


besday 3 tahun dibuat di kampung halaman ku...beserta kenduri doa selamat dihadiri jiran dan sedara mara dekat


besday 4 tahun versi taska revolusiku bertempat ditaska batrisyia di nilai diraikan bersama kawan2nya

besday 4 thn versi petaling jaya di buat di rumah mausi omok bersama sedara mara belah hb


besday 5 tahun dibuat di kampung halaman ku dihadiri jiran tetangga dan sedara mara terdekat...

selama ni besday dia memang aku jer yg handle tapi tahun ni dia dah pandai demand...
1. nak kek frozen antar kat skolah 
2. nak hadiah my little pony
3. nak goodies utk bagi kat kawan...

asalnya dia nak playdoh...tp bila dia asik tgk my little pony, dia nak yg tu pulak dah...

aku: batrisyia nak hadiah apa?
dia: my little pony
aku: aritu kata nak playdoh
dia: tanak...nanti saya makan
aku: batrisyia jgn lar makan...batrisyia kan dah besar
dia: nanti adik makan...adik kecik lagi

macam2 kan alasan dia bagi kalo nakkan benda lain...
goodies bag smalam dah beli 80 utk kekawan taska dia...disebabkan aku byk benda nak buat aku lambakkan sumer jajan tuh suh dia packing...mula2 semangat...bila dah masuk pack yg ke 40 dia dah mula main2...gunting2 plastik lar
makan jajan lar
production pun jadi slow...aku plak beli cukup2...bila dia makan kurang lar jadinya...terpaksa cover dgn benda lain
sudahnya hb datang tolong baru siap...tu pun bila dia tgk abah takeover dia pun main game
bertuah sungguh....
dari 7hb jun aritu mengira berapa ari lagi besday dia...

harap2 lar esok semua berjalan lancar....apa2 pun
mak nak wish hepi besday untuk anak mak yg 
bertuah
solehah
baik
dengar cakap mak
tak kacau adik

"selamat hari lahir"
"semoga sentiasa berada dalam rahmat Allah SWT"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...