My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, March 25, 2014

Surprise untuk batrisyia...

Hari2 dok menyanyi kat telinga aku suh wat surprise utk dia...actually dia request kek princess...tp bukan murah nak oi...aku ingat nak wat masa besday dia tp besday lambat lagi bulan 6...mungkin ada kawan2 wat kat tadika tu yg teringin sangat tu...

hasut hb order cupcake kat bini opismate...cupcake senang sket nak simpan banding ngan sebijik kek kalo tak habis makan...aku request edible image...ingatkan nak 16pcs jer tp sebab ada image kena order atleast 25pcs...boleh lar...makan slow2

ini ler kek nyer...masa tempahan seminggu...

dari dalam kete lagi kemain tak sabar nak makan...aku takut jap gi tergolek plak kek nih...hampa selera


actually aku pun excited nak makan kek comel nih...

ni yg paling syg nak makan




utk 25 pcs boleh print 4 pic berlainan...sepatutnya ada sofia the first tp ada kesilapan disitu..takper lar..ini pun dah ok sangat2

3 ari settle 25 pcs kek...aku makan 3 ke 4 biji jer...yg lain 2 beranak tu yg makan

Skang aku dah ajar batrisyia tolong2 aku wat keje rumah...mula2 memang lar payah sket....penat lar malas lar...macam2 alasan..tp nak kena suruh gak..biasa lar budak2...irfan pun boleh diharap suh antar baju kotor masuk dalam bakul...ini kan pulak anak dara


nampak kan muka tak rela tolong mak...bukan stakat sapu butter, letak cheese dan goreng dalam kuali pun aku suh dia join skali...join tau bukan suh dia sensorang masak...kang melecur aku gak kena marah ngan abah dia...


ini dia roti cheese yang telah di masak oleh anak dara ku...

tada..".ica masak".. katanya...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...