My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, January 24, 2014

Sangat sibuk...

Aku tak sempat nak update blog...keje opis banyak...keje rumah banyak...rasa kalah PM sibuknya aku...
jadi kiter tgk gambar sajer...bersama sedikit cerita

Ni masa gi klinik timbang irfan setahun 3 bulan...amsa 8 bulan berat 8kg...setahun pun 8 kg....misi ckp kalo tak naik gak next check up dia nak refer doktor....aku pun  bg lar irfan makan apa sajer yg dia boleh makan...Alhamdulillah naik sekilo...jadi 9kg...

nak gi klinik haruslar hensem...dapat usha awek...

bukan nak main ngan org tu tp nak mainan org tuh....ceh...sbg balasan dia bg coklat kat budak tuh...mak dia redha jer....tp lepas tu jenuh aku nak pulangkan balik buku tuh...

pindah tempat lain...

usha awek lain plak...awek tu tak layan pun...hahaha

tinggal lar si hensem boy tersengih2 seorang diri...


ni aktiviti weekend baru nih...aku teringin nak try wat macaroni cheese...

seblom

selepas....
gara2 derhaka pada resepi...resepi kata bubuh telor...tanak...
skali kering jer...hahaha...tp sedap gak


mashed potato air tangan aku


ayam BBQ air tgn hb

coleslaw pun air tgn dia gak


nak dekat kul 4pm baru makan...sibbaik macaroni masak awal kalo tak kebuluran aku

ni menu ari ahad....masak lemak udang harimau dan sup sayur daging...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...