My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, January 2, 2014

Lasak....

Anak lelaki tak sama cam anak pompuan...batrisyia dulu ada gak memanjat tp tak lar macam si bujang nih

ha tengok...siap panjat kerusi lagi

naik kemain...bila nak turun terkial2...aku sajer jer biarkan...usaha sendiri



si kakak yg tolong cover adik takut jatuh

baik kan kakak nih...

skang aku dah kumpulkan satu box mainan irfan yg kebanyakannya mainan kakak...ada 2 ke 3 mainan jer aku beli baru utk dia....dia nih jenis suka selongkar...jangan lar handbag aku berkeliaran atas lantai..memang di olahnya...jadi aku masuk dalam box nih biarlah dia punggah keluar masuk...




selain memanjat, merayau satu rumah memang jadi hobi dia...kejap jer dah lesap...carik lar celah2 almari ke celah2 langsir...dia menyorok...panik gak kadang2...kiter kedapur dia ikut...aku nih jenis jalan laju2 tak reti nak lemah gemalai...tau2 kang tertonggeng dia kena langgar ngan aku...

pintu bilik toilet sumer kena tutup...kalo tak camni lar merayau jer...ada jer benda kecik2 yg nampak menyelerakan masuk dalam mulut...adoyai...bertuah sungguh...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...