My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, December 26, 2013

Penang day 2

bangun awal pagi...sibujang pun bangun awal gak...masa ni diorang bergelimpangan lagi tido..
nak mengelakkan dia memanjat semua org yg masih tido  maka aku bg ler dia main aku nyer kad kredit...heheh




batrisyia bangun jer, terus ajak mandi kolam...


irfan takut air yg banyak


dia sensorang pun jadi

kolam org dewasa...besar tul kolam nya


kolam kanak2






naik jer terus siap2 nak gi kenduri...




kak arissa dan irfan


melayan kerenah budak2 ni sambil menunggu orang lain siap...aku kalo siap sekejap jer...lama lagi hb aku bersiap..





aku bersama mak pak sedara belah hb


arissa dan aina

batrisyia moody sajer

my small happy family






pengantin tgh makan pun kitorang terjah



otai...kl mari

anak aku nih dia tak kira lar org tgh wat persembahan ker apa ker...dia sibuk interframe skali...

siap ada follower lagi

anak bujang bawak kete...tgh2 kenduri nak nenen plak dia..sebab takder tempat sesuai maka dalam kete pun jadi

request dari pengantin...kelasss ngko...pengantin ajak bergambar...



ko mampu culik pengantin lelaki ajak bergambar skali...pengantin pun sporting jer

malam tu demam ...tp tetap ceria cam biasa...


malamnya gi jalan2 kat batu ferringhi...esoknya nak dekat kul 12 kitorang checkout then gi umaj kenduri semula...dekat kul 3 baru gerak balik...
kul 1 pg sampai putrajaya....Alhamdulillah perjalanan pulang slamat cuma jammed agak teruk lar...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...