My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, December 26, 2013

Jalan2 ke ikea....

Cuti krismas smalam kami ke IKEA damansara...aku memang dah pesan kt hb...nak jalan mesti awal2 sebab aku nih tak suka balik petang kang rumah bersepah, baju nak kena basuh nak kena gosok..esok plak keje..letih rasa...tengok sajer tuh blom buat lagi...jadi pesen aku kalo nak jalan bgtau awal2....so aku boleh bangun awal2 pagi siap kemas, basuh baju, sidai baju, gosok baju untuk keje esok...jadi kalo balik lewat pun, tadehal...

kitorang keluar pu dah lewat...nak dekat kul 12.00pm..jalan kl cambiasa lar..jem sajer....aku memang sajer tak ajak hb makan dulu kat mana2 sebab memang target nak menikmati meatball ikea...

Sampai sana dah kul 1 lebih...berpusing mencari parking sampai aku turun dulu gi toilet...hb cari parking pun tak jumpa...aku pun dgn lafaz bismillah, doa moga2 ada parking...dengan izinNya ada 1 family nih siap bg sign kat kitorang yg dia nak keluar dan tunjuk kete dia...hb pun apa lagi pucuk di cita parking mendatang...dapat lar parking...time kasih abg yg baik...tgk jam dah 2 lebih..kalo makan dulu memang lewat zohor...beli roti sket kat bread story buat alas perut...carik surau plak...ada kat tkt1...then gi terus masuk ikea...sepanjang perjalanan si batrisyia macam2 dia nak..pokok krismas lar, belon lar, mainan, aiskrim...hb pun belilar aiskrim dan karipap...naik atas seperti yg dijangkakan..punya lar padat orang...nak cari meja 1 hal, nak beratur lagi...

maskot ice age dan chipmunk...ingat nak bergambar skali batrisyia menjerit tanak...

aku gi beratur sambil hb menunggu meja..


akhirnya dapat lar makan meatball yg sodap ini...ayam tuh ica makan 4 ketul...aku ngan hb seketul sorang...meatball aku makan nak dekat 10 bijik kot...hahah...hb makan salmon apa ntah...sudahnya tak abis popia dan meatball 3 biji...so bungkus bawak balik..

masa kitorang makan, irfan tido....selesai makan jer dia bangun...

lepas makan ingat nak ronda2 lar...tp mengenangkan peel batrisyia yg tak reti dok diam, dengan ragam irfan, letih lagi...maka kami berangkat pulang...boleh yer datang ikea semata2 nak makan...hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...