My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, November 7, 2013

Masa untuk berhijrah...

isnin lepas aku dapat surat pertukaran..dalaman jer pun...dari seksyen akaun ke cagaran...
Dulu masa mula2 keje aku dok seksyen akaun...bila opis pindah dari jalan duta ke putrajaya aku dok unit kawalan kredit...2007 masa tu...skang dah 2013...6 tahun dok kat tempat yg sama sampai lar skang..

boring tu memang lar boring tp aku selesa kat sini..keje dah faham..kawan2 pun ok...ada terfikir nak tukar tp tu lar kang payah lak..aku kan sama opis ngan hb...aku dah set mind, aku akan tukar kalo diarahkan atau naik pangkat...
dan ini lar masa nya...

terkejut sebenarnya tp nak wat caner...dah arahan kan...bos tempat aku sendiri pun tau dari aku sendiri...aku diberi masa seminggu utk settle semua keje dan berpindah ke seksyen baru...
dah 2 ari aku pulun wat fail dan arini kemas meja dan save segala gambar dan dokumen yg rasa2 penting transfer ke pendrive...

sedih gak nak meninggalkan my bestfriend kat bawah ni...macam jauh sgt jer kan...padehal naik 2 tingkat jer...tp tu lar opis aku nih ada 7 tingkat...walaupun satu opis tak semestinya leh berjumpa...sedangkan sama floor pun tak terjumpa inikan pulak lain tingkat...

Apap2pun aku redha...mungkin ada hikmahnya...tempat baru , kawan baru dan suasana baru...

1 comment:

nurbijen said...

Insya Allah, semoga cepat serasi di tempat baru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...