My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, October 30, 2013

Happy birthday anak bujang mak....

Arini 30 Okt Alhamdulillah genap lar usia anak bujang ku setahun...rasa cam baru jer melahirkan dia...

So far terkini
gigi baru tumbuh 2 batang
baru blajar bertatih
dah expert memanjat
dah boleh sebut 'abah'...tak kira walau siapa melintas..sumer abah
kuat menangis macam biasa....nak berdukung sajer...
bila bermain nak ada org hadap jer dia...

tu ler di antara kepandaian dia...menggeletek ulu ati bila tgk keletah dia...

pantang letak bawah mesti nak merangkak merata2

asik nak berdukung jer

ni tempat favourite dia kalo dalam kete...main stereng...main cak2 dgn kakak


main botol air, sudu, cawan, pinggan plastik...mainan dia tak main pun

ada ati nak panjat katil...


main botol mineral lagi




Pagi tadi masa mandikan batrisyia

aku: arini besday irfan tau...nanti kakak nyanyi hepi besday kat dia ya
batrisyia: ica???
aku: ica lambat lagi lar bulan 6...
(terus wat muka merajuk dan mula nak wat perangai...jap gi bising bangun plak adik dia)
aku: yer la yer la...besday ica skali...
batrisyia: yeay....!!!

setahun 4 kali besday dia sajer...besday abah, besday adik, besday dia dan besday aku skali
petang kang InsyaAllah nak celebrate besday dia sebab dah janji ngan kakak...adik tak tau apa pun...
besday batrisyia yg pertama aku siap wat kenduri lagi...irfan nih tak berkesempatan lar...tgk lar sabtu nanti macam mana...



irfan beberapa jam selepas dilahirkan



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...