My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, August 2, 2013

24 Ramadhan.....

Tinggal lagi beberapa hari ramadhan bakal melabuhkan tirai...tahun nih insyaAllah giliran beraya belah hb...walaupun hb anak yatim piatu tetapi kami masih meneruskan giliran beraya selang seli setiap tahun sebab hb masih ada saudara mara dan adik di KL...

So ini 1st time kami beraya berempat...tahun lepas irfan dok dalam perut..tahun ni dah ada kat luar perut...persiapan raya so far rasanya dah 90%...ada beberapa barang aku jer tak beli lagi...tudung ngan kasut.dan baju tempah hb kat medan mara..yg lain settle...

Disebabkan aku ngan deqla raya belah mentua dulu jadi aku cakap kat mak kuih raya sumer takyah wat...kesian kat mak takder saper nak bantu nanti..kak ita jer yg ada...biskut raya kak ita yg sponsor, aku dah siap belikan dan tinggalkan kat kampung...

kami akan balik kg raya ke 2...Lemang plak mungkin raya ke 3 baru mak buat...ramai lar sket boleh tolong...Raya tahun ni tema kami silver gelap...hb yg pilih..agak susah gak aku nak carik tudung dan baju melayu irfan...baju irfan nak kena beli ready made sebab takder org nak jahitkan....

settle bab persiapan raya...beralih ke aktivit tengahhari tadi...majlis khatam alQuran puspanita...awal ramadhan aritu adalar wat tadarrus sket...dan ini ler kemuncaknya....


bunga telor dan bunga rampai

adhoc




geng mengaji kumpulan KK


paling kiri ketua kumpulan norma pertaliza

sedang membaca ayat lazim


souvenir yg kami dapat




keronsang hijau tu milik aku...cantik2 gedabak tul...leh pakai raya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...