My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, July 1, 2013

Majlis comel meraikan besday batrisyia @ Kampung gomotir....

Alang2 aku balik kg sempena gaji bulan jun terus ler celebrate besday batrisyia...aku dah siap pesan adik beradik semua suh balik..Alhamdulillah sumer lapang dan dpt balik...aku cuma ajak jiran terdekat jer sebab lepas tuh nak balik putrajaya dah...


batrisyia sedang beramah mesra dgn tetamu yg hadir...





kesian dia pakai baju biasa jer sebab baju besday dia aku gi basuh smalam...confident sgt boleh kering...skali pg ahad tuh matahari tak kuar langsung....tak kipaskan..dah iron..lembab gak...takper lar..

nampak tuh punya gigih mak belikan alphabet happy birthday ngan belon...pesen belon skang tebal2 tul...jenuh aku nak menipu sampai abis napas

kek SR..tajuk apa ntah..main sebat jer

org yg tak sabar nak potong kek...






masa nak potong nih nyanyi ramai2 lagu besday...seronok la dia





present dari maklang...set stationery

present dari abah: ketapi



sudahnya pak ucu yg main...

ni hadiah dari aku...kolam

tetamu beransur pulang...dia pun ikut skali

aku takut dia masuk dalam bondar parit ni jer


nurrahman...masih single







cer teka saper renovate umah nih...
mak aku...hahah


budak poyo

dah abis majlis baru ingat nak bergambar kat sini

tu jer la sambutan hari jadi batrisyia kali nih...Alhamdulillah berjalan lancar...cuaca pun ok..terima kasih pada mereka2 yg hadir

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...