My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, June 26, 2013

Makan2 bersama opismate...



Sejak aku pindah putrajaya, ada gak lar member suh aku wat konon2 mcm house warming gitu...bukan tanak buat..masa terhad nak2 plak dekat puasa nih..busy jer memanjang..lagipun rumah 'atas  awan nih payah sket nak berkenduri kendara...rumah nilai dulu lain lar...

so aku decide nak ajak kawan2 dan sedara mara secara berperingkat...senang sket nak beramah mesra...so malam tuh aku siap pinjjam periuk member utk buat mee kari ketam...

tu dia sekuali penuh dan seperiuk kuah kari

ni yg aku makan malam tuh...test dulu seblom jamu org...Alhamdulillah sodap


esoknya kami ada program senamtari sempena pensijilan 5S opis yg ke 6...





pagi tuh kami2 geng perbarisan aritu mengepalai senam tari yg diadakan diruang legar opis...
waktu rehat kami pun zass ke presint 14...my home sweet home...

masa nih memang lapar giler...apa taknya dah kul 1 tp tak makan lagi...dah lar pagi tuh bersenam tari


tak pandang kiri kanan dah masa nih...tak sabar nak menikmati mee kari ketam...nyam2
Apa2pun terima kasih pada sumer kawan2 yg sudi dtg memeriahkan majlis....chewah




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...