My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, June 21, 2012

Kursus @ Pangkor: Last Day...


Hari ke 3 lebih santai lagi sebab mula kelas 8.30am....tak lar cam smalam...malam tadi pun aku tido dgn lenanya...Alhamdulillah...

Pagi ni aktiviti sumer wat dalam kelas jer...
ni salah satu aktiviti nya...menyusun blok mengikut patern yg telah diberikan...
syarat permainan, blok mesti digunakan kesemuanya, blok tidak boleh dipatahkan atau diperapa2kan...
menduga minda gak aktiviti nih...kiter mesti berfikiran kreatif masa nak menyusun blok nih....
ada gak kedengaran suara yg mengatakan " blok cikgu nih tak cukup nih"
heheh..padehal sendiri tak reti nak susun

selain tuh ada aktiviti harga diri..
cara main dia , lelaki diberi nilai 10 sen seorang dan wanita 20 sen seorang...bila cikgu cakap...saya nak RM2.70...kelam kabut lar masing2 mengira nilai diri dan kengkawan bagi cukup satu kumpulan dgn harga yg disebutkan...saper tak masuk dalam group otomatik tersingkir
aku awal2 lagi dan tersingkir...
then RM1.70
dan seterusnya...
sampai lar tinggal 1 kumpulan berharga 50 sen 
bila cikgu cakap saya nak 30 sen...
tetiba sorang kakak nih terus peluk peserta lelaki sampai abg tuh yg tgh makan gula2 terus tertelan....huhuhu



ni khazanah yg diambil masa snorkeling smalam...cikgu janji nak  bg markah bonus...kumpulan aku dpt batu karang ni jer...

ni kumpulan yg dapat tempat ke 4: hot stuff 

tempat ke 3 calyx

tempar ke 2 kumpulan aku Emoticon

dan tempat pertama kump tembok berapi


group aku emoticon

 seblom balik kami mengambil kesempatan bergambar beramai2 sebagai tanda ingatan dan kenangan
punya lar busy berkursus sampai lupa nak maik pic dalam apt...dah nak balik baru teringat

yg kaler merah tu beg aku...aku beli semata2 sebab nak gi kursus nih...heheh

dgn housemate kak norsiah

nak balik dah



disebabkan bas tak bleh berhenti lama kat jeti, kami menyinggah kat kedai nih untuk memborong



ni ler kak jamilah nyer...sgt peramah...disebabkan kami memborong dgn meriahnya maka beliau bermurah hati nak menghadiahkan 2 bungkus makanan laut...
time kasih kak...murah rezeki akak

then kami singgah plak makan jeli kelapa...
1st time aku makan benda nih...sedap plak tuh...
3 bijik RM 10.00

Kami bertolak balik dgn 1001 kenangan yg tak mungkin dilupakan...
Alhamdulillah kami slamat sampai ke putrajaya pada jam 9.00 malam...

Hb datang amik kat sana...si batrisyia kemain suka tgk aku...sepanjang perjalanan balik kerumah dia baring jer kat aku sambil tgn peluk lengan macam tanak lepas...rindu agaknya...aku pun rindu sgt ngan dia...ngan hb pun rindu gak tp dah sampai rumah baru leh lepaskan rindu...heheh

Sekian sahaja cerita 3 ari kursus di Pangkor...siri ke 2 akan diadakan hujung bulan nih bersama onyx comunication gak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...