My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, March 22, 2012

Journey to ipoh perak Day 2...

Seawal pagi aku dah sedar dah...sejuk kemain lagi...kejut seisi keluarga sumer..cos aku dah lapar...heh...ada aku kesah orang lain mengantuk ker apa...masa kitorang turun tuh tak ramai orang lagi..masa tu adalah 2 family jer...tak lama lepas tu baru ler meriah dgn manusia...
pelbagai menu disediakan antaranya...nasi lemak, kentang bakar, roti bakar sendiri, mee kari, bubur nasi, tembikai, air oren, kopi, teh tak lupa juga air suam...sumer aku rasa kecuali bubur nasik...

apa lar yg dibisikkan oleh 2 beranak nih...bisik2 pastu gelak2...aku tanya hb batrisyia cakap apa..
entah...
eh boleh pulak...

peace yo...dgn muka tak mandi

dalam kul 10 kitorang gerak gi Lost world of tambun...member hb pepagi buta dari putrajaya...boleh dia sampai kul 11 kat situ...

seblom masuk berposing sakan bersama kucing dulu...

aku suh dia lompat kegirangan dan ini ler hasilnya

cer ukur tinggi batrisyia kot2 boleh dapat masuk free
jangan harap...

ni dia member hb dari skolah tadika dah sampai...sungguh BFF..sampai dah beranak pinak pun still contact lagi...senang deal ngan dia nih..ajak jer gi mana2..kalo dia lapang dan ada duit...beres

masa nak mandi tuh aku memang malas nak mengangkut segala macam phone handbag...so semua brg berharga letak dlm locker dgn bayaran RM10.00...yg bestnyer locker nih boleh bukak tutup brapa kali pun kiter suka sepanjang ari tu...utk makan2 hb siap2 topup duit kat gelang pink tuh...takyah lar bawak cash...

masa tgh main2 air berombak keliling pulau..naik pelampung no 8 tuh..aku nampak 1 couple dgn anak dia kat tebing tuh...tgh keringkan segala macam phone, ipad, dompet, handbag...adoyai...sayangnya...aku pun heran apsal lar diorang tak sewa locker jer...tak tau lar samaada terjatuh atau kena simbah ngan air...habis semua...tau jer la phone kalo dah kena air...kira arwah dah tuh....

selain tu sempat gak lar aku tgk tiger show...bukan yg kat tiang tuh...ni show bg tiger makan...pas abis show dgr kecoh2 sorang chinese nih marah2 kat bebudak bujang melayu...yg aku dgr dia tuduh mamat melayu tuh curi dia nyer pelampung no 8...pelampung tuh disewa dgn harga 22 hengget...
kitorang pun ada sewa pelampung 2 bijik..masa tuh nak gi mandi kolam air panas...tinggal lar dua2 pelampung kat tepi kolam...sekejap jer rasanya tak sampai 5 saat...paling jap jer tgk dah hilang...sibbaik no pelampung tuh ada tulis kat gelang member hb...dia pun gi carik jumpa kat sorang mamat india...
member pun sound ler...

dey macha..apsal lu angkat kiter punyer pelampung...no ada tulis kat ini gelang tau
o...u punya ker...tertukar kot...
sengih2 jer dia...

then skali lagi jadi kat chinese nih...yg chinese nih lagi dasyat dia sound..
lu, kalo takda wang jgn dtg tempat mahal mcm nih, jgn masuk...curik barang org...kiter ada bukti ma...sy boleh report tau...
malu jer bebudak tuh...aku tak tau lar sapa betul saper salah...

then aku sambung mandi2 balik...
aku just main air ngan batrisyia jer...tak der keje aku nak naik benda2 yg menakutkan nih...biarlah mereka2 yg lelaki jer pergi...masa tu pun aku rasa kulit muka dah hangus...batrisyia plak dah legam...aku siap mandikan dia tukar baju pujuk2 dia suh tido...dalam kul 6.00pm kitorang siap2 nak balik...



dah tukar baju baru leh amik gambar..

ni mintak guard tuh tolong amikkan pic kitorang semua

susahnya nak snap gambar haiqal nih...

malamnya kitorang makan kat tomyam batu enam...dekat2 ngan tambun gak...ok lar makanan dia...and again aku lupa nak snap pic
lepas makan balik bilik...terbongkang sumenyer tido kepenantan...aku plak sakit paler tampal koyok...kejap2 batrisyia usik kepala aku
mak tatit????


dia layan angry bird sampai lar terlelap...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...