My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, January 25, 2012

Bujang terlajak..... belum terlanjur



Smalam aku tgk citer nih kat TGV seremban 2...aku tak menaruh harapan tinggi untuk citer nih sebab tanak jadi macam tgk citer kubur berasap tuh...aku gi tgk ngan hb, batrisyia, kak ita ngan fariez...

Permulaan citer biasa jer, nak kata best takder lar...tp bila lepas 10 minit aku dah mula gelak terbahak2 tak ingat yg diri ini seorang wanita...huhuhu...riuh rendah panggung dgn hilai tawa penonton..tak terkecuali batrisyia...dia cam paham sgt jer lawak citer nih...

Citer nih mengisahkan tentang 3 orang pelawak kecil2an nabil, saiful dan johan...yg tinggal serumah di rumah nabil..nabil nih anak ebby yus...diorang nih syokkan puteri lakonan fazura seorang guru tadika merangkap model sambilan...

adengan mencuit ati bermula bila bapak nabil bg masa sebulan kat nabil utk cari calon menantu kalo tak rumah yg dia dok skang bapak dia nak bagi kat adik dia yg nak kawen tak lama lagi...Diorang bertiga nih berlumba sesama sendiri utk memikat hati fazura dan keluarganya...fazura nakkan suami yg seperti bapaknya lakonan mustapa kamal...pelbagai cara dan helah digunakan untuk memenangi hati puteri disamping nak mengalahkan pesaing masing2...

Siapa yg menjadi pilihan puteri sama2 ler kiter nantikan di pawagam berdekatan...citer nih kalo masuk astro first aku nak langgan gak...Ada kejutan yg menanti penonton di pawagam di akhir cerita...nak tau apa..???kena lar beli tiket tgk sendiri...mesti korang akan terkena macam orang lain gak...sibbaik aku tak terkena...heheh


pic kredit to budiey.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...