My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, December 27, 2011

Marathon menonton wayang...

lama dah tak wat perangai macam nih....aktiviti riadah nih memang bermusim nak2 plak ikut kepala otak hb...kalo dia tgh feel karok...karok memanjang...kalo tgh gian men boling...boling siang malam...ni tgh giler nengok movie...semua citer dia nak tgk...




1. Puss in boots

kucing yg dlm citer shrek tuh ler...kali nih concentrate citer pasal dia jer...dlm tu ada lar watak humty dumpty ngan jack n beanstalk, gergasi dan angsa emas....batrisyia kemain hepi tgk citer nih...


2. Alvin n the chipmunks 3
ni citer sequel alvin...citer nih pun tak kurang hebatnya..dah ler tgk 11.45 malam...nak terjojol bijik mata aku menahan ngantuk...sibbaik batrisyia tak meragam...tp  aku agak terkesima bila dpt tau nama kumpulan chipmunk betina nih...
....
... chipettes...ada sedikit elemen mencarut disitu


3. ombak rindu

aku jer yg feel tgk citer nih kot...hb feel makan nugget ngan si kecik...yg aku nih bersedih2an..yg dia leh tanya...nangis ker?
potong stim btol ler...
aku jeling2 gak kapel yg lain...majoriti org lelaki yg tgk ngan kapel masing2 sibuk dgn phone memasing...yg main angry bird pun ada...huhuhu...


4. mission impossible 4

yg ni favourite hb...aku pun suka gak sebab citer dia membuat kan kiter tak terfikir langsung apa yg dia akan buat bila nak selesaikan sesuatu misi yg mustahil itu...part paling best bila dia panjat tower paling tinggi kat dubai tuh...burj apa benda ntah...


ada beberapa citer lagi aku nak tgk tp blom berkesempatan nak tgk...
- Don 2
- suatu malam kubur berasap



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...