My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Saturday, November 19, 2011

Masih belum sembuh

masuk arini dah nak dekat seminggu aku sakit mata...takder apa yg aku harapkan melainkan sembuh dari penyakit ni...seingat aku ini 1st time aku kena sakit mata...azabnya hanya Allah yg tau...

walaupun dapat MC 5 hari tp tak bermakna sebab aku tak sihat...tak sihat pun macam2 keje ler aku dpt buat...tak leh nak dok diam...habis segala channel tv aku tengok...sibbaik ler ada astro...

nak pegi shopping beli barang dapur pun org pandang 2 3 kali...rasa cam nak cakap jer...

"apa tengok tengok"

heh....ckp dalam ati jer....nak gi bergosip ngan jiran kang takut berjangkit plak...nak gi umah deqla pun tak brani...takut berjangkit gak...dah lar dia tengah tunggu ari nak bersalin...tinggal seminggu jer lagi nak due....sekejap jer rasa kan....tp dia yg pregnant rasa kemain lama lagi nak menuggu bersalin tuh...
Plan asalnya aku nak gi umah dia arini...dah plan dah nak masakkan dia ikan 3 rasa, sotong goreng tepung dan kerabu mangga...tp tu lar kan kiter hanya merancang tuhan yg menentukan...dah sakit mata nih terpaksa lar aku batalkan niat murni nak masak utk dia...takper lar abis pantang sok leh sambung makan sesuka ati lagi....

skang ni pun mata aku masih sakit lagi...aku rasa ari isnin nih aku kena masuk keje gak...rasanya keje dah belambak kat opis tuh...dok kat umah pun bukan aku dok diam pun...tp tular aku kena asingkan diri dari kengkawan lain...takut berjangkit kat diorang lak...harap2 ler takder....

ujung bulan nih kitorang plan nak balik Kedah rumah sedara hb...sejak ada batrisyia kitorang tak pernah lagi balik sana...rindu ngan ngan mak anjang dan pak anjang kat sungai petani....harap2 ler mata aku boleh sembuh seblom tuh...

Doakan aku cepat sihat yer.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...