My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, November 11, 2011

11.11.2011

Takder apa yg istimewa pun arini cuma tarikh nih cam nampak best jer...macam tarikh kawen aku
7.7.2007....aku tau ramai pengantin menikah arini...kenapa kiter obses dengan tarikh2 best macam nih...macam masa aku nikah dulu, aku takder fikir tarikh tuh bertuah ker atau ada makna disebaliknya...yg aku fikir tarikh tuh senang diingat...jadi tak perlu lar aku bagi hint kat hb utk ingat tarikh bertuah tuh kononnya...

ni masa besday batrisyia 2 thn

Dah memang peel org lelaki kan susah nak mengingat tarikh nih...jangankan kata nak suh dia ingatkan tarikh penting macam tu, besday dia sendiri pun kekadang leh terlupa...slalunya isteri mengharapkan suami yg ingat semua tarikh penting dan sengan surprisenya wish utk ari tu dan bagi present, blanja makan dan lain2 surprise lagi...itu harapan isteri tp tak semua lelaki ada daya ingatan yg kuat...pada diorang tak penting nak ingat2 tarikh nih...yg dia tau dia dah tunaikan tanggungjawab dia, cukup makan pakai kiter dan dia sayang kiter dalam ati....


ni besday aku yg ke 27

Aku agak bertuah dapat hb macam fahmi walaupun dia taklar ingat semua tarikh penting tapi kekadang ada gak wat surprise belikan bunga hantar ke opis...tu pun setahun skali...huhuhu...yg selebihnya banyak dia bawak gi kluar jalan dan makan2 best....selebihnya dia wish jer kalo teringat...kalo sumer date nak bagi hadiah jenuh ler...anniversary, besday dia, besday anak, besday aku...banyak tuh...biasanya aku kumpulkan skali anniversary 7jul, besday hb 4 jun dan besday anak 27 jun...celebrate sekaligus...tp besday aku 29 Dis celebrate asing...biasanya aku ingatkan dia beberapa hari seblom hari kejadian....kalo tak ingat gak tak tau lar...

ulangtahun perkenalan pun nak celebrate...heheh

besday yg ke 29

besday aku yg ke 28




wife suka kalo hb dia belikan hadiah yg dia suka tapi hb tak brapa nak suka belikan barang wife sebabnya jap gi tak muat lar, tak cantik lar, besar sangat lar...so diorang lebih suka bawak kiter gi kedai tuh then  pilih apa kiter nak dan dia bayarkan....slalunya wife lar yg banyak buat surprise utk hb esp bab belikan hadiah....kawan2 aku pun banyak yg macam tuh...belikan hb hadiah pastu balut cantik2 then letak atas katil atau letak kat seat kete...surprise........



biasanya bila nak celebrate besday hb aku akan amik cuti then atar anak kt taska pastu gi berpoya2 macam zaman bercinta dulu....hahaha


sebenarnya nak ingatkan kat hb kalo dia baca nih...leh lar kumpul duit dari skang...bukan nak apa pun dapat seketul brg keluaran PK atau HJ pun jadiler...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...