My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, October 7, 2011

Manhattan fish market....

1st time aku datang makan kat sini...aku memang takder idea nak makan apa...tak pernah tau pun apa dia nyer menu...hb pun tak pernah makan gak...Cuma aku bayangkan yg makanan kat sini ada unsur2 ikan...

Bila dapat menu tengok harga lebih kurang cam kat secret recipe jer...so aku pesan set RM49.90...yg mengandungi makanan untuk 2 orang...

masa nih baru sampai dan baru lepas order makanan..nampak itu aiskrim?
aku tak makan pun...heh..diet kan...sikecik dan si besar jer yg makan

makanan pertama sampai..depan bijik mata aku dia sembur api kat nasik tuh...dah macam tukang besi kat workshop jer

ni ler makanannya...nasi ngan ikan dori dan udang with cheese...sedap gak lar

minum air kosong jer...

salad yg tak abes pun...aku memang tak makan sgt sayur idup camni...

ni makanan yg last..nasi ngan ikan salmon

kesimpulannya, makanan kat sini best bagi penggemar ikan dan sayur...tak sesuai sangat ngan tekak aku....campur tax segala..ada lar dalam 50 lebih kena bayar...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...