My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, August 1, 2011

HMI WATERSPORT...@ Pantai Chenang

pic from google...

Masa kat langkawi tempohhari aku ada citer yg aku dok tepi pantai sementara nak tunggu flight malam tu kan...aku melepak kat pantai chenang sambil menikmati keindahan alam...Aku nampak lar tempat duduk ala2 tempat berjemur kat tepi pantai tuh...aku agak mesti kena bayar nih...Skali beach boy nih suh jer duduk paling ujung skali tanpa bayaran....heheh..aku mmg suka benda2 free nih...sesambil melepak minum air klapa sekali ternampak ler payung terjun nih terjun depan aku...wah..menarik..payung besar nih ditarik oleh sebuah boat..bila dia tarik laju otomatik ler payung nih terbang  skali..dia bawak round 1 pusingan pastu mendarat...memang mengujakan sungguh....tp sebab aku nih fobia ngan tempat tinggi maka dok jer la tepi pantai sambil makan nasik lemak ngan si kecik...

fariez dah tergoda utk naik benda nih...Dgn bayaran RM50.00, fariez dibawa terbang...seblom tuh dia dah ajar ler camner nak naik dan mendarat nanti...yg sikecik nih sibuk ler jerit suh mama dia turun..nanti jatuh...riuh tul dgn jerit pekik dia...
Selain payung terjun nih, ada gak banana boat ngan jetski..bayarannya baper aku tak tanya plak..tp kalo bertandang ke langkawi leh lar contact en cik Rahim Ariffin nih...port dia betul2 kat blakang restoran Aliyah Seafood, pantai Chenang...

Sebarang pertanyaan boleh hubungi dia di talian 019 4354414
Rahim Ariffin (HMI WATERSPORT)

Masa nak berangkat pulang tuh, encik rahim nih suh hb naik payung ni plak..Aku pun ckp, kalo cik bagi free pun blom tentu dia nak naik...heheh...yg aku ni plak kalo bagi aku seribu, InsyaAllah aku pertimbangkan...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...