My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 29, 2011

Cuti Cuti Malaysia: Langkawi Last Day...


Hari ke 3 nih bangun lambat gak dgn aku2 skali terlajak...penat sgt kan..tp malam tadi aku dah standby beli biskut ngan megi...takut kebuluran macam smalam...nak dekat kul 12pm kitorang packing brg check out...
asalnya plan nak mandi laut pagi tuh tapi sebab hujan terpaksa lar batalkan...


sibuk dia nak heret beg tuh..

sikecik main chess...

si besar main gitar

si ayu posing sakan...heheh

nak balik dah..

pemandangan indah gunung raya kalo tak silap...

singgah jap kat beras terbakar...nak beli kain batik ngan souvenir...

pastu kitorang gi tempat wajib iaitu dataran lang...




 masa nih perut aku sakit..berangin smacam jer..so aku dok tang jauh jer..kalo sihat nih mau muka aku jer posing depan helang tuh...tp takper lar...lenkali boleh dtg lagi
flight malam tuh kul 9.00 pm gak..so kitorang ronda2 pulau2 langkawi dan melepak kat pantai chenang...betul2 blakang kedai aliyah seafood tuh...kat sini ada watersport...memang seronok tgk..ada banana boat. payung terjun dan macam2 lagi lar...kitorang melepask sambil pekena nasik lemak, air kepala muda dan ayam goreng...

ingatkan nak melepak sesajer jer, skali fariez teringin nak naik payung terjun tarik ngan boat tuh...aku takder snap gambar masa nih sebab sibuk makan nasik lemak...
beach boy tuh offer hb suh naik plak...
aku pun cakap: " bang, kalo abg bagi hb sy nih naik free pun dia tanak"....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...