My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, July 1, 2011

29 Jul Negeri 9 cuti tapi putrajaya tak cuti...caner..???

Rabu lepas israk mi'raj...taska batrisyia tutup...so kena lar aku bawak dia gi opis...kalo nih aku bawak barang yg perlu jer...tak macam yg seblom nih siap bawak stroller bagai...aku just bawak baju, pampers, botol, susu dan mainan dia jer....

Punyalar berjenis2 mainan dia aku bawak, blocks, kaler, buku upin, peek a boo...tak herannya dia..apa yg dia buat sepanjang hari tu adalah berkejar kejaran sambil menyelinap celah2 partition dan langsir....jenuh gak aku nak jaga dia.....

dia tgh tidokan angry bird

dah standy nak berlari2

nakal2 sgt sampai kena marah ngan aku...pastu wat muka paling kesian skali

bg makan keropok terus diam

dia nih kalo dapat makanan kemain kusyuk lagi...

masa makan tghr, hb siap dah pesan telur bungkus, sup sayur dan ayam masak kicap...tgh menunggu lauk siap aku tgk dia dah tertido kat meja makan tuh...sampai lar kitorang sudah makan ,dia tak bgn lagi...naik jer opis balik, ingat nak baringkan lar dia biar tido lama sket..tetiba dia tersedar....terus bangun sengih2 dan sambung melompat2 balik...aish...sampai lar kepetang....riuh rendah dgn suara dia jer....

masa nak balik tuh, dia tido dalam kete..pastu bgn makan jap...terus tido sampai lar pagi esoknya...letih sgt lar tuh...kalo hari2 bawak gi opis mau kurus aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...