My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, June 3, 2011

Jun dah datang...banyak nak kena celebrate nih...

Aku agak busy kebelakangan nih..dgn keje yg berlambak2...sibuk kat rumah lagi memang takder masa nak berceloteh panjang kat sini...Esok pagi InsyaAllah aku akan balik kampung...dan mak aku plak gi terengganu boleh...?..Actually sepupu mak aku akan terima menantu minggu nih..sebab mmg dah plan nak balik minggu nih terpaksa lar balik gak wpun mak takder kat kg..kecik plak ati abah nanti kalo kitorang tak balik...

Dan esok adalah besday my hb yg ke 28 tahun...Plan asalnya nak gi melaka atau pahang sempena besday nih..tp sebab masa dan tenaga yg terhad maka terpaksa lar dibatalkan...celebrate kat kg pun ok gak kan...

So aku nak wish

"hepi besday"

buat suamiku yg tercinta...
Semoga abg sihat walafiat, murah rezeki dan beroleh rahmat dari Nya...

"me pyar karti ho hamisha hamisha keliye" betul ker aku eja

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...