My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, June 6, 2011

4 Jun 2011...Hepi besday sayang

Punyalar susah aku nak belikan present utk hb sempena besday dia...bukan apa nak gi mana2 bukannya boleh gi sensorang..dia mesti akan tau punyer..dpt lar dia jenis suka tanya2 apa yg aku beli...

Asalnya nak mintak hb tolong hantarkan ke Almanada tp sebab dia ada meeting dan memberaku pun free maka gi dgn dia jer la...aku dah siap balut hadiah sumer kat opis letak dlaam paper beg..siap ngan kad besday skali...

Aku dah sorok baik punya kat dalam beg..skali masa nak bukak gate, si kecik nih menyelongkar lar pulak..Aku macam dpt rasa jer yg dia tgh menyelongkar skali terkantoi...apa lagi sibuk lar dia nak tau apa benda aku nak bagi...ish..tak boleh lar org nak wat surprise sket...

Malamnya tepat kul 12 malam aku wish besday dia..kemain suka lagi..dan2 tak sabar nak tgk hadiah apa aku bagi..Disebabkan kitorang berpakaian ala kurang sopan maka takder lar amik gambar..hadiah biasa2 jer...Aku dah lama tak tulis surat cinta..jenuh gak fikir ayat jiwang apa nak tulis...heheh...

Pagi esok tuh terus balik kg..kira celebrate kt kampung jer lar..

Api dedey to u
api dedey to u
api dedey to abah bucuk
api dedey to u.....

Sepanjang tahun dia nyanyi lagu nih..tetiba ari betul2 besday abah dia, dia tak mau nyanyi..Bila aku suh dia sibuk nyanyi lagu

mana ucin mana ucin
didapor didapor
ucin matan itan ucin matan itan
nyaw nyaw nyaw
(diadaptasi dari lagu are you sleeping)

Ni tambah satu lagi lagu baru..nenek2 si bongkok tiga...

1 comment:

ZiL said...

Kak.. bestnya.. happy birthday to husband akak... mesti husband akak happy dapat hadiah dari isteri tersayang kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...