My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, May 16, 2011

Aktiviti best bersama si kecik...

Aku dah banyak kali dah beli buku kaler dan kaler pensil utk batrisyia...sudahnya buku tuh dikoyak2 nyer pastu yg kaler pensil disumbat dalam speaker abah dia, bawah katil, celah2 sofa...aku dah macam cari barang tersembunyi kalo nak kumpul balik sumer kaler2 tuh...kalo kaler tuh 12..kalo jumpa 5 btg tuh kira syukur lar...ntah mana lagi di soroknya...

So aku terfikir nak ajar dia main water color plak..smalam gi tesco aku pun beli sumer kelengkapan nak mengaler...aku beli jenama tesco jer..murah dan jimat...lagipun aku kan pelukis amatur jer...

kemain suka lagi dia dpt main2 kaler sesuka ati...

peace menten di jari...mata concentrate melukis



apple

fish dan pokok

pobob


seronok tul dia sampai sanggup tahan mata tanak tido...padehal dari pagi tak tido lagi..aku plak yg mengantuk...



ni plak aktiviti malam tadi...


aku suh dia wat posing macam2 aksi dan ini lar pose terbaik dia...

ni plak menu makan malam tadi...rendang ayam mama rasid, telur mata, sayur taugeh dan sambal ikan bilis..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...