My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, March 28, 2011

Reunion wing gemilang @ Port Dickson...

Assalam sumer...dah bersedia utk menanahkan telinga sebab aku nak bercerita pasal kisah aku dan kawan2 berjimba ramba kt PD selepas 10 tahun tak berjumpa...aku ler mastermind utk perjumpaan kali nih..dah dekat 6 bulan aku plan benda nih..Ikutkan masa dan keadaan mmg rasa cam tak sempat tapi mengenangkan ntah bila lagi nak jumpa maka aku teruskan jua lar...pas ni tak tau bula lagi nak jumpa...ntah2 nak terima menantu memasing baru nak reunion lagi...huhuhu





 Ni pic di pagi hari sabtu...aku kejutkan dia awal sebab dah "bachah",,,suh senyum pun tak mau..heheh

Disebabkan aku nak packing baju maka breakfast adalah secara segera...pepagi buta aku dah makan nasik kerabu..Dalam kul 11.00 aku siap packing baju dan kemas satu rumah..baru senang ati sket nak jalan2...Aku dah siap calling yan nak jumpa kat sana..Disebabkan aku walk in maka aku gi awal sket..takut2 kot takder kosong...Aku dah ain satu tempat nih nama casa rachado sebab dia dekat dgn pantai blue lagoon...

Sampai jer PD kitorang cuba nasib kat Permaisuri resort dulu..mana lar tau leh dapat bilik rege murah...hareeemmm...sumer full..kalo nak gak kena pakai rate swasta lar..next destination Casa Rachado...
Alhamdulillah ada kosong..1Apt 2 bilik..ok ler kan...nak duduk pun 2 family jer...lepas daftar sumer kitorang gi makan kat nasi kukus ayam golek ala CowBoy berdekatan dgn marina resort....sekor ayam makan 4 beranak...lepas makan rasa cam nak berkokok jer..

dah check in lepak2 dulu..rehat2 kan badan...

nak mandi kolam pun tengok lar tahap panas nya..kalo mandi gak mau jadi negro anak aku

kolam mmg nampak best tapi pantainya hanya utk dilihat..sebab byk siput ngan ketam berkeliaran di celah2 selut..

mana anak mak..

itu dia...

dia nih kalo dapat air...nak kena elak bawak keluar...

dah lencun mandi kolam, konon2 nak mandi pantai..skali tgk ish..siput dan ketam kecik2 byk..ingat nak gulai siput sedut dan ketam sweet sour...boleh..?

peace...mana ntah dia dpt bakat posing camni...

anak bapak..

my lovely family...

Lepas mandi sumer..siap2 makan segala baru yan sekeluarga sampai...borak2 kejap..pastu siap2 nak gi dinner at D'terapung...


Senjakala di pantai chermin...

Aku nyer kamera bateri problem maka aku snap sumer pic pakai phone jer...masa makan malam pun lupa nak bawak turun phone maka gambar makan ada kat kamera org lain...

Malamnya kitorang makan kat tg gemuk..tempat makan mmg best tapi makanannya mahal dan tak sedap sangat sebab masak macam tergesa2..tp takper la..skali skala kan..yg penting nak borak2 ngan member yg dah 10 tahun tak jumpa...hb masing2 pandai2 lar bawak diri berkenalan sesama sendiri sebab isteri2 sumer dah lupa diri bila berjumpa..maka terbongkarlah identiti sebenar isteri masing2...baru tau saper yg gelak paling kuat...saper yg paling byk cakap...saper yg paling suka buat lawak dan saper yg paling suka sambung citer lawak dgn citer bohong bersambung sambung...

aku copy pic nih dari fb..apesal kecik eh..kalo besarkan pic tu pecah2...
ni gambar masa seblom gi dinner

ni masa tgh dinner...makanan kemain banyak dan kemain mahal..last2 tak abes...hahaha

 

Bestnya reunion nih
1. dah lama tak jumpa masa ni lar nak berkongsi cerita, keje kat mana, dah kawen ker, mana suaminya, baper orang anak dah...
2. mengimbau kenangan lama sambil gelak2 feeling2 macam anak dara
3. bertukar no telefon dan alamat..kot2 ada bisnes nak join venture ker...
4. bagi yg masih bujang dan dara...kot2 bertemu jodoh masa reunion ni ker...mana tau kan jodoh pertemuan ditangan tuhan..



To be continue.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...