My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, February 11, 2011

karnival WOW putrajaya....

Beul2kat depan opis aku nih sedang berlansung karnival WOW dari arini sampai ahad nih...Beruntung rasanya dok kat opis aku nih..baru jer sebentar tadi aku tgk persembahan motor lompat2 secara live dari opis aku...aksi lagak ngeri berlaku dimana motor dipandu laju dan melompat keatas papan yg dibawahnya disusun manusiayg berbaring....lagi dasat dari mat rempit....terjerit2 aku dari atas nih...siap bg kata semangat suh siap2 mengucap...huhuhu...Alhamdulillah berjaya...Diorang mesti dah pakar nih...

(Petikan dari utusan malaysia online)
PUTRAJAYA 27 Jan. - Selepas kejayaan mencatat kehadiran penonton hampir 50,000 pada penganjuran kali pertama Karnival Wow! Putrajaya, ia sekali lagi dianjurkan tahun ini.
Karnival yang diadakan selama tiga hari berturut-turut itu akan bermula pada 11 Februari ini di Tapak Pasar Tani, Presint 2.
Presiden Perbadanan Putrajaya, Tan Sri Samsudin Osman berkata, karnival kali ini sangat bermakna kerana ia akan turut diadakan bersempena Sambutan 10 Tahun Pengisytiharan Putrajaya sebagai Wilayah Persekutuan.
Menurutnya, ia juga bertujuan menjadikan Putrajaya sebuah bandar ceria.
"Karnival kali ini akan lebih menarik apabila pameran yang diadakan lebih menyeluruh bersempena dengan ulang tahun ke-10 Putrajaya sebagai Wilayah Persekutuan.
"Ia juga bertepatan dengan hasrat kerajaan untuk menjadikan Putrajaya lebih ceria dan bertenaga terutama selepas waktu pejabat dan hujung minggu," katanya.
Beliau berkata demikian selepas merasmikan acara pra-pelancaran Karnival Wow! Putrajaya 2011 di sini malam tadi.
Tambah Samsudin, pelbagai acara menarik berkonsepkan sambutan yang meriah dan berwarna-warni akan dipertontonkan kepada pengunjung yang hadir.
"Pelbagai gerai jualan dan pameran yang menjanjikan pengalaman menyeronokkan bagi seisi keluarga akan diadakan," katanya.
Antara program menarik disediakan adalah persembahan Tatu Angkatan Tentera Malaysia, pertunjukan raja layang-layang, belon udara panas, pameran simulator F1 dan F1 Power Boat.
Majlis perasmian karnival itu pada 12 Februari ini akan turut menampilkan persembahan beberapa artis terkenal tanah air seperti Ella, Awie, Amy Search, Hujan, Mila dan Ito.
Turut mengambil bahagian dalam acara kali ini ialah ahli kelab penunggang Harley Davidson, pameran kereta Ferrari dan kereta vintaj serta pameran auto saloon.


Tengahhari tadi slamat dah aku gi ngan member tgk pameran dan jualan ..sempat lar aku beli souvenir dan makan2 skali sambil posing2 feeling macamkan kete mewah tuh aku yg punya..

dalam nih ada kura2 idup..nak bela bleh lar beli..tak ingat lak nak tanya sekor baper...kalo leh wat lauk nak gak bela..

geng: kak zira. niza ngan kak zai..

niza: bestprenggg

 aku ikut tema..merah+biru



eh pejam plak..

ni kete sy..

aku merz sajer...kalo aku letak gambar nih kat fb pastu aku claim yg aku dpt kete nih sebab wat MLM, agak2 ada org caya tak...???

purse ngan kete dah nak sama dah..

ni present yg aku terima dari kak zue...time kasih kak..jenuh miscal aku sampai 12 kali..sori sesangat..tak dengar sedap sgt makan

ni jer yg aku sempat beli...khas utk si kecik..cikgu dia slalu ngadu kata beg bebudak nih nak dekat sama sumer kaler pink....ni aku nak letak kat beg skolah dia...

*sesaper yg pegi karnival nih aku suggest makan sup kat kedai yg paling kiri skali...sedap btul..nama kedai tak ingat plak...dia ada jual sup perut, sup daging, mee sup, kue teow sup, sup keting pun ada...korang tau keting tuh apa...org negori ckp 'koting' means tulang kering..."bang sup tulang kering sambal lebih satu...bungkus ikat ketat2 yer"..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...