My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Wednesday, January 19, 2011

Apakah fungsi mop sebenarnya.....


pic from google: mop digunakan utk mop lantai



pic from google: ini plak sinki


nak citer pasal satu insiden di toilet awam giant ...Seperti biasa lar ke toilet utk membayar hajat...masa aku masuk aku nampak sorang cleaner tgh mop lantai ..aku pun masuk toilet...cam biasa kuar jer toilet terus gi kat sinki nak basuh tangan...Punya lar terkejut aku tetiba cleaner nih boleh dgn selambanya angkat mop tuh utk mop kat atas sinki plak... bukan itu sajer betul2 depan sorang indian nih yg sedang sikat rambut dia kalo tak silap...Sungguh kurang sopan...Sibbaik bukan depan aku...kalo tak mmg siap kena sound nyer....

kurang assam pedas tul...kalo takder guest tuh boleh lar ko nak wat camtu....takkan takder tuala khas utk lap sinki....dah lar mop tu guna utk mop lantai toilet lepas tuh mop plak kat sinki...lenkali kalo nak letak brg ker beg ker jgn lar letak kat sinki...rasa cam sinki tuh sama level jer dgn lantai toilet......eeee...najis....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...