My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, November 19, 2010

Kembara kat opis mak...

Nama saya batrisyia..umur saya 2 tahun setengah....Taska saya tutup sempena hari raya..So mak bawak saya pegi opis...

 ini saya dalam kereta abah...otw nak pegi opis mak..pagi2 lagi mak dah mandikan saya...nampak jelingan tuh..tajam tak...???


 saya sudah tido sebab pagi tadi sy bangun pukul 5 pagi...beberapa minit selepas mak saya bangun
 tido macam ni lagi selesa

 sampai opis mak terus pegi makan megi + bihun
 pukul 10 pagi saya perlukan susu untuk terus membesar...
mmmm...dap


 audit 5S: pegawai dari MPC...heheh


masa nih sy nak balik dah..Seharian di opis mak membuatkan mak tak dpt wat keje..tp sy sgt suka sebab mak tak marah walau sy wat nakal caner pun...hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...