My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, September 17, 2010

Raya ke 3......

Pepagi lagi dah bangun, lepas breakfast siap2 nak balik KL..


sepatutnya baju hb nih pakai raya ke 2 tp disebabkan dia sakit perut so pakai lar raya ke 3


saper ler amik gambo sampai senget nih


raya ke 3 tema kaler paddle pop...aku kaler biru, hb kaler purple tetiba batrisyia kaler pink...eh..macam penah tgk baju nih...yer...memang baju besday dia...jimattt...


paddle pop nyam...paddle pop..yey..super duper yummy...

Balik Nilai dulu seblom gi KL...tgk keadaan rumah yg telah di kemas oleh adik iparku...Siap tukar langsir lagi..Nak harapkan aku..heh..camtu jer la...

nampak itu langsir baru dan brg2 utk bawak gi KL

otw nak gi KL..

Gi umah mausi jalan raya..nak gi sedara mara lain sumer nya balik perak...so malamnya kitorang bawak anak buah hb sumer gi karaoke kt Red Box Sogo...



Actually hari ni adalah besday fariez yg ke 25...


my hubby n adik kesayangan


sakan memasing berkaraoke..


Habis karaoke, balik umah Mausi makan dominos pizza lak...Aduyai...kena control nih..makanan ada di mana2 dan kebanyakan benda kat rumah musim raya nih boleh di makan dan bakal mendebabkan badan...heh...

Malam tuh kitorang berkampung kat umah mausi beramai2...Pagi esoknya siap2 balik ke nilai..Nak gi mana pun, kengkawan sumer masih beraya di kampung memasing...Sedara mara lak balik kg..Sedara mara aku ada kt kg...Takkan nak ajak hb balik kg semula wpun kg adalah sekangkang kera jer dari rumah...huhuhu...

Raya ke 4 hingga ke 5 dok kat umah jer..Raya ke 6 aku kembali bekerja berkhidmat untuk negara yg tercinta...Chewah...patriotik sungguh...

aku tak tau apa motif gambar nih..mungkinkah terselit msg berbunyi begini...
' Hai saya Nurrahman..Sudikah sesiapa menjadi gf saya sebab sy masih single...'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...