My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, August 10, 2010

Random....

Selama 4 ari tak update blog nih...macam2 jadi kat aku..
Ari jumaat tuh gi keje cam biasa
Mlm nya baru perasan macam ada bintik2 merah kat pipi belah kanan dan lengan kanan...
Ari sabtu mak ngan adik datang utk shopping barang kawen
then prasan bintik2 kat batrisyia makin byk dan hb bwk gi klinik..Dok ckp mungkin kena kuman...eh boleh lak mungkin2...
Nak kena pantangkan dia makan..tak leh makan yg gatal2 mcm telur , udang, sotong sumer..
sepanjang hari tuh gi nilai 3 beli langsir dan cadar...Aku kan alergik habuk...boleh tak teringat nak tutup mulut dan hidung...Dan akibatnya aku sakit tekak malam tuh..
Malamnya, aku tido kul 2 pagi mrathon wat souvenir ngan deqla...
Sakit paler plak menyerang sebab tak cukup tido...Natijahnya kengkap penderitaan dgn anak demam, aku pun demam dan sibbaik hb sihat walafiat..

Pagi isnin tuh mmg dah siap dah nak gi keje...plan arini hb cuti jaga anak, kalo esok masih tak sihat lagi aku plak jaga...tp disebabkan aku pun tak sihat, aku decide utk mc jer...kul 8pg gi klinik, doktor takder lagi..

balik umah rest dulu, kul 10 pegi lagi...nak dijadikan sebab, tetiba lak ada road block kat jalan nak ke desa cempaka...Hb lak tak pakai seatbelt...mmm..memang kena lar..sian hb...sabar yer bang..

Dah amik ubat segala, balik umah makan sket, then makan ubat tido balik...yg bestnya mlm tadi hb masak mee goreng...termasin sket sebab hb dah lama tak masak..ha...apa maknanya tu..nampak sgt isteri dah pandai masak dan rajin masak sampaikan hb lupa cara nak masak sendiri...heh...

Arini Alhamdulillah dah lega sket tapi batuk teruk lar..selsema sket...tak brani nak makan sumer ubat sebab takut mengantuk...ini pun aku mengong2 jer nih eggect ubat mlm tadi..Dapat lar wat keje sket2....

Esok puasa....So slamat berpuasa kepada umat islam diseluruh dunia...Semoga ramadhan ini memberi sejuta rahmat kepada kiter semua...

kuey teow kungfu yg disajikan kepada anakku seblom tau yg dia kena gatal2 tuh


shopping disini dan terjumpa kawan lama kak ani dan cik su....tapi tak dapat nak borak lama sebab masa tuh batrisyia 'yak ucuk'


batrisyia n mama...masa nih dia asik meragam jer...tak sihat kan...asik nak melekap kat aku jer





mak aku nih dah macam dia lak yg jual langsir tuh...siap tolong kalih segala...
aku dok kat tepi jer...tu pun kena abuk gak..


sampai tercungap2 bangla nih melayan kerenah mak aku yg nakkan langsir paling bawah skali...jenuh memikul...customer alwiz right kan...


bergambar kenangan dgn tokeh kedai...saper2 nak beli langsir sila lar ke kedai uncle botak nih...


uwan ngan maklang nak balik dah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...