My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, August 16, 2010

Kesihatan dah semakin pulih..Alhamdulillah syukur...

Ubat klinik dah abis aku makan tapi aku tetap batuk yg tak agak2 nyer batuk...boleh mengganggu ketenteraman awam...heheh...hb aku usaha lar cari ubat batuk yg kuat sket dari ubat batuk biasa...Alhamdulillah baru 2 sudu aku makan sejak berbuka smalam, batuk semakin reda dgn izin Nya...

Baru lar selesa sket nak keje wpun tak baik sepenuhnya...Batrisyia pun dah beransur sihat sket...Alhamdulillah...

Weekend aritu kitorang berbuka puasa kat umah mausi di pertaling jaya bersama family hb skali...sungguh meriah sebab dah 3 ari kitorang asik dok berbuka suami isteri jer...Mausi masak nasi minyak, ayam masak merah, kurma daging dan dalca...Sedap tul...

Lepas berbuka kitorang balik semula kenilai...Ari ahad aku tak kemana2...dok kat umah jer..pose kan kena lar jimat tenaga..heh..Aku tak brapa suka sangat nak merayau2 disiang hari bula pose nih..member2 yg rapat ngan aku tau lar...kalo nak ajak aku shopping tunggu lepas berbuka kang...

kalo tak ko tengok lar muka seposen aku nih yg macamkan tak makan seminggu...Seingat aku dari aku kecik lagi kalo time pose macam ni lar keadaan aku...aku lebih rela pegi keje dok diam2 dalam opis dari gi shopping raya...Ingat masa bujang2 dulu, housemate aku nih mmg suka lar gi shopping kat Jalan TAR kat KL nu...masa tu aku dok kat segambut...Kalo ikut diorang ,macam nak tercabut kaki aku nih..nak mencari tudung sehelai sampai 20 kedai masuk...belek2 macam nak beli, atlast tak jadi gi kedai sebelah..Aku nih jadi tukang ucap time kasih...hampas kapas tul.....last skali dia leh cakap 'tak de yg sesuai lar, jom pegi sogo lak'...adoi...mental aku dapat member macam nih...

jenis aku nih aku tak suka sgt survey barang lama2...aku kalo nak membeli, duit kena ready dan dah tau apa yg nak dibeli...sbg contoh, nak beli tudung kaler biru, aku akan cari tudung tuh sampai dapat sambil belek2 harga dan jenis fabrik..jumpa jer terus amik...yg member aku nih kalo dah jumpa yg dia nak, cari gak tu kat tempat lain...dah sampai ujung2 tu kang, dia ajak patah balik sebab nak beli yg tadi tuh...tak ke hangin ngko...apa salahnya ko dah jumpa terus belikan takder lar nak terpatah2 kaki aku nih jalan...diorang pun dah faham dah aku kalo diorang nak gi jalan2 jauh merata mmg tak ajak aku...heh...aku pun tanak ikut...serik...

Pagi nih pegi opis cam biasa jer, takder apa yg lain pun cuma ubat batuk kuat yg hb aku beli tu wat aku mamai...ni pun rasa cam nak terlena lagi nih...keje aku kat opis skang memang melambak2 tak leh nak kata...puncanya aku marathon 3 hari wat fail bermasalah sampai terabai fail2 yg kononnya senang...adoyai...mintak2 lar leh siap sumer seblom raya...jap gi ada lak yg tak dapat cuti raya...

4 comments:

Anonymous said...

org tau dh pe'el maria..kalo bulan poser jgn le ajk maria g alamanda...sure xnakkan..(nezz)

cik keboom said...

maria org tau sape dia maria maksud kan..hahaa..dia tuh mmg tau kalo membeli cam tuh laa org yg mengikut nih...sakit hati je...hhaha marah pun dalam hati je laa kawan punya pasal

Mummy said...

hahah..korang mmg member ku sejati..tp skang tabah skit dah kot..tu masa zaman bujang dulu...

Anonymous said...

Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...