My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, August 23, 2010

Berbuka dengan meriahnya...

Minggu nih adik hb ngan adik2 aku datang kerumah...Asalnya plan nak berbuka kat luar...tapi mengenangkan dah kumpul ramai ni rasanya lagi bahagia kalo masak sendiri...So lepas sahur ari sabtu tu hb ke pasar beli bahan mentah...

disebabkan aku free hair masa berbuka..maka gambar deqman jer la yg kelihatan...pengetest makanan...

yg tgh menyenduk nasik tu adalah deqla
kailan ikan masin

tomyam campur

ikan siakap 3 rasa

dan yg paling spesel aku rasa....
..
..
..
..
..
..
ta...da....
udang dan sotong goreng tepung ala warung gitu...

Masa berbuka tuh sumer makan dgn berselera skali...dah lama tak masak meriah macam nih...Alhamdulillah tak sia2 start memotong bahan2 seawal 3 ptg...heheh...hb pun tolong potong skali...thanks to fariez my lovely adik ip yg tolong jagakan batrisyia siap rasuah gi giant lagi supaya dia tak kaco aku masak...

Sahur keesokan nya kitorang makan belen2 lauk ni jugak...cuma udang ngan sotong grg tepung tu aku goreng pagi tuh...
Asalnya deqla ngan deqman plan nak balik kg lepas asar ari ahad...tp berkat hasutan dan godaan aku, diorang tinggal satu ari lagi kat nilai...ptg tuh kitorang gi bazaar kat kuarters KLIA

ini budak dia pakai tudung kat dalam umah jer..keluar jer terus free hair


maklang gigih control cun depan kamera sedangkan anak buahnya tgh asik tgk kartun

biasa ler batrisyia nyer peace...satu jari pun boleh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...