My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, July 26, 2010

Sungai congkak.....part 1

Sabtu lepas seperti yang telah dijadualkan kami ke Sungai Congkak bagi merealisasikan hasrat untuk berpotlak sambil mandi manda...

the making of...
Balik keje jer, lepas mandi siap sumer aku start masak lemak udang n hb start memerap ayam utk buat BBQ esoknya...

aktiviti memerap ayam

di kelolakan oleh chef fahmi....hb aku nih memang minat memasak dan pernah keje kat hotel masa dia bujang dulu...

aku pulak ditugaskan untuk menggulai udang...

ni dia model baju renang...aku suh dia wat aksi sket..

malam tuh kitorang tido around 1 pagi..then sibbaik ler batrisyia terjaga kul 5.30 pagi dan merengek nak susu..kalo tak, mau kul 8 baru aku bangun...heheh..janji ngan bos (encik danial) nak konvoi dari nilai dalam kul 7.30pagi..Aku rasa cam sempat jer goreng mee sekejap then siap2 sumer abrang packing segala...then terus gerak ke KL..janji ngan cik yati kat petronas lepas tol sg besi kul 8.00am..


aku sepatutnya pakaikan anak baju gaun kaler pink, konon2 tanak bagi baju tu kotor nak pakaikan lambat sket la..skali dia tido dalam kete sampai sg congkak malas lar pulak nak tukar baju jap gi nak tukar baju renang lak..adeh

Sampai2 jer cari tempat parking kete dulu then cari tempat nak parking lauk pauk plak...aku cari tempat dekat2 ngan kete jer..jap gi senang nak mengangkut....dekat lak ngan toilet skali...
kemas2 ala kadar, bentang tikar idupkan api bara then kaum bapak sila sambung keje..hehe kaum ibu nak potong memotong sambil beramah mesra..
bos2 aku memang sporting dapat lak cik danial..wpun dia ada keje petang tu, dia sanggup turun padang ikut serta...walaupun buat seketika..kalo org lain aku rasa tak pegi dah...

sibbaik ada 3 tempat bakar..cepat sket lar dapat makan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...