My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, June 7, 2010

Majlis resepsi abg boy n kak mai

Tanggal 29 mei 2010, persandingan antara mahathir dan mazura dilangsungkan di rumah kediaman pengantin lelaki di petaling jaya..Majlis di sambut sederhana tetapi meriah...dalam bulan 5 ke bulan 6 nih mesti ramai anak muda yg menamatkan zaman bujang mereka...dah dekat2 cuti sekolah ni kan..


gubahan pelamin ilham bersama kakak2 pengantin lelaki dan adik iparku...


pagi hari masa bersiap2 nak gi umah org kawen..


mak dan anak2 dara nya..heheh


flower girl...


perarakan masuk pengantin


sama cantik sama padan


pengantin baru menyumbangkan suara utk lagu jangan pisahkan..


pengantin lama mendendangkan lagu sandarkan pada kenangan..


Diantara tetamu yg hadir


anak fahmi
anak saya

anak saya dan saya

adik saya
saya dan suami..heheh..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...