My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, May 25, 2010

Weekend yg meriah...

Sabtu baru2 nih asalnya adik aku deqla nak datang umah...kan kiter yg merancang tuhan yg menetukan..Dia tak jadi datang atas sebab kesihatan dan tetiba aku dapat call dari bestpreng  aku fuziyan yg dia nak datang...heheh...tak sia2 aku beli belah ari jumaat kat pasar tani...bukan rezeki ko deqla nak makan sedapa2 apa yg aku masak...tp takper minggu depan InsyaAllah kiter jupe....

Yan cadang nak datang kul 11.00pg..aku pun dgn bersemangatnya siap kemas segala...dan aku pun mula masak makan tengah hari..dari kul 11 terlantak sampai 3 ptg...apa yg aku masak...heheh..

nasi putih

ikan siakap stim

sup sayur dalam periuk

dan telor dadar...
dan tetiba hb aku cakap yg family dia dari PJ tgh shopping kat nilai 3 dan diorang nak singgah umah aku...then hb pun suggest aku masak lebih lagi...dia pun gi beli udang..yg aku nih kat umah dah siap didihkan kuah utk masak lemak cili api...cuma udang jer ada kat pasar lagi...

kemain lama lagi dia pegi rupa2 nya kasut batrisyia koyak so dia beli ler yg baru..aku lupa lak nak amik gambo nyer..cantik gak..kaler putih...huhhuu...kasut kaler putih nak kena letak kat nursery lar jawabnya...

dah siap masak sumer..baru ler diorang sampai...serentak lak tu...penuh lar sekejap umah aku...
dan yg paling happy skali mestilar batrisyia...sebab ramai kengkawan...kata org tetamu yg dtg ke rumah nih bawak rezeki...Berkat lauk yg aku masak cukup semuanya..siap berlebih lagi...
berlebih sebab apa aku tak tau...ker aku masak tak sedap...heh.....

Fuziyan nih adalah kawan aku dari Uitm lagi...dia ler yg rajin dtg jenguk aku dari dulu sampai ler skang...wpun dah beranak 3 skang...dia tetap maintain slim...aku slalu gak pegi umah dia tp sejak dia pindah shah Alam aku tak penah pegi umah dia lagi....

Ari ahad lak..aku tak kemana2...dok kat umah jer...nak rest dan marathon gosok baju utk seminggu...minggu nih aku keje 3 ari jer sebab ari khamis fariez ada convo dan ari jumaat mmg cuti umum....

bila tgk org konvo nih ingat lagi masa aku convo dulu..tompang umah member kat hulu langat sebab aku keje kat seremban masa tuh...tetiba pagi nak gi tuh elektrik lak takder...sibbaik pakai jubah dan baju tak berkedut sgt...



iklan: sesaper nak order avon sila datang..jangan segan segan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...