My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, May 6, 2010

Salam hari khamis...

Sekarang ni rasa cam cepatnya masa berlalu...tup2 dah ari khamis...esok dah jumaat...
Ari tu aku ada wat entry pasal pertandingan karaoke yg dianjurkan oleh opisku yg sepatutnya berlangsung pada 30 Apr 2010...tarikh telah ditunda atas sebab teknikal...disebabkan penyertaan yg amat menggalakkan maka saringan telah dibuat pada 4 Mei 2010...hb ku diantara 10 peserta yg terpilih untuk peringkat akhir yg akan diadakan di Taman BPP pada ptg 7 mei 2010 iaitu esok...

So plan aku adalah amik anak pada waktu rehat dan bawak dtg opis...heheh...tak sempatnya aku nak balik nilai pastu datang sini balik...mau terkejar2...

So esok petang akan kelihatan lar anak daraku berkejaran di sekitar workplace aku...heharap dia tak nakal sgt bagi mengelakkan aku bertukar menjadi tarzan...heheh...

So good luck kepada semua peserta yg terdiri dari 5 lelaki dan 5 perempuan...esp my hubby..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...