My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, May 14, 2010

Majlis perpisahan....slamat bertugas di tempat baru




lately ramai staf kat opis aku nih dapat tukar kebanyakannya ke IPD merata2 seluruh m'sia...dan yg terbaru 4 orang staff dari unit aku di tukarkan ke jabatan lain...yang bertukar adalah sal, azimah,fitri san hafiz...Actually diorang nih keje kat sini baru setahun lebih jer tp dah dapat tukar...Aku jer yang tak berminat nak tukar tukar nih...kalo naik pangkat tu lain lar..kalo setakat jawatan nih jugak tak perlu lar aku susahkan diri...sebabnya aku suka keje kat sini...heheh..lagipun senang pegi balik keje sama ngan hb

Minggu ni gak aku sibuk study utk exam KPSL....siap wat study group lagi...semangat tul kitorang...



Ni sumer buku aku baru beli...heheh..siap tagging sumer pasal exam nih leh bawak buku..tp nota tak dibenarkan...so aku letak tag supaya masa nak menyelak muka surat tu takder lar terkial2...tp aku tak tau ler semapt ker tak nak menyelak...takut2 jap gi sempat selak jer tp tak sempat nak tulis...

Dapat lak ari ahad nih aku ada game bowling...takut jap gi main 3 game tangan lenguh then 2 ari lepas tuh ada exam...heheh...

Dan disebabkan exam nih aku terpaksa membeli spec demi mataku yg mula nak rabun nih...aku takleh tgk buku lama2 jap gi tulisan tu aku nampak makin lama makin gemuk....lama2 jadi kelabu dan berbulu2...


Ni spec yg aku beli 2 ari lepas...masab beli tak cek btol2..then esok bila pakai kat opis aku tgk sama jer rabunnya aku nih...member suh aku tukar balik then bila gi blk kedai tuh, baru ler dia leh detect yg aku nih rabun dekat...dan2 terus tanya umur aku baper...rupa2nya smalam tuh dia cek akunyer rabin jauh ngan silau jer pasal dia tgk aku nih muda lagi...dia tak jangka aku leh rabun cam org tua...heheh...nak kena tambah duit lagi sebab nak tukar cermin yg ada power...aku nih punya bijak ingat nak tukar ler bingkai tuh amik yg murah sket so that aku tak  payah nak tambah duit utk cermin baru...rupa2 nya diorang lagi pandai
kalo aku nak tukar bingkai mestilar yg sama harga atau lebih mahal lagi...heheh...aku tanak bingkai ni harapkan cantik jer tp bila pakai then bukak balik abis sumer rambut aku ditariknya keluar...buat semak jer...aku amik jenama tu gak ,rege sama gak tp kaler coklat...tp nak kena tunggu 3 ari bekerja baru siap...ceh...mintak2 lar sempat siap seblom selasa depan...sia2 jer aku wat spec tp takleh pakai masa exam....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...