My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, May 11, 2010

Demam exam....

Minggu depan selama 3 ari aku ada exam KPSL...exam nih bagi melayakkan diri untuk naik pangkat...nak gak cuba nasib...mana tau 'bintang naik'...Dan disebabkan itular aku melawat kedai2 buku di Alamanda...nak exam nyer pasal mestilar kena study dulu...lagi seminggu nak exam baru nak beli buku...ceh

dah beli buku mesti lar nak kena baca...alang2 dapur tgh di naik taraf...aku lak takleh kena abuk maka aku ngan batrisyia berkurung dlm bilik jer weekend baru2 nih...sambil bukak VCD sambil study sambil golek2 sepanjang hari...
nampak tuh tebal giler buku nih macam buku teks zaman skolah...tulisan kecik giler bg mata aku yg pra rabun nih...bermejakan bekas baju batrisyia...siap wat note lagih...


si kecik nih aku rasuahkan dgn pen dan buku supaya dia tak kacau aku...kekadang aku kuar gi amik air sempat gak dia mencoret kat buku aku...kecik jer budak nih aku tgk...eeeee....sabar...sabar



makan nasi bungkus jer kitorang dlm 2 ari tuh pasal tak leh nak masak


tuan besar versi kecik


Arissa n Batrisyia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...