My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, May 25, 2010

bowling KK vs PB, Jom heboh

Minggu lepas aku amat busy sebab nak kena amik exam KPSL...kot2 lar ada rezeki nak naik pangkat....ni ler baru dapat nak citer pasal bowling pada ari sabtu lepas ...jgn kan kata nak menang, saguhati pun tak dapat...heheh

ni dia pemain tersohor unit kawalan kredit..haniza..


ni plak sally ngan anak bujangnya...

ni ler jadinya kalo anak2 bujang berjumpa...sibbaik anak dara aku tak join skali...


diantara barisan pemain2 kawalan kredit...

Game pada haritu disudahi dgn kemenangan berpihak pada pasukan lawan...tapi takper la..yg penting semangat kesukanan dan berpasukan...

lepas abis bowling aku ngan hb gi presint 2 lak utk jomheboh...masa tu dah tengah hari buto....panas giler..sibbaik lar bawak stroller..kalo tak mau berpoluh ketiak..heheh...
takder apa yg menarik pun..artis memang lar ramai tp orgnya pun ramai gak...bersesak2..aku hanya sempat berkunjung ke my tv3 dan booth power root


nampak panas kan...


hb ingat nak menyumbangkan sore kat sini tp ntah macamana kesilapan teknikal, mic tak berfungsi...so kitorang gi booth power root lak


ni aku dapat sebab jawab 1 soalan dan hb jawab 1 soalan...aku sempat minum se tin jer..then masuk dalam fridge.....esok pagi tengok terus ghaib tinggal tin jer dalam tong sampah...huhuhu..sampai ati..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...