My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, May 4, 2010

Balik kampung sempena cuti hari buruh...

Dah seminggu aku tak update blog nih sebabnya aku sibuk berdetox kat blog Diet ku ini....aku update kat sana jer sampai terabai blog yg ini...heheh..dan hasilnya sgt lar memberangsangkan...

So selama seminggu nih macam2 peristiwa berlaku dan yg terbaru Jumaat lepas aku balik kg di Kuala Pilah setelah hampir 8 minggu tak balik...ceh macam jauh sgt kg...busy sebenarnya...Banyak majlis nak kena dihadiri...

Abis keje jumaat tu...packing barang segala..then gerak blk kg sampai lebih kurang kul 11 malam...yg ada setia menanti adalah mak kesayanganku yg rindukan cucu nya..kalo aku laki bini jer balik takder mana nyer mak aku nak tunggu...heheh...

Esoknya nak kena gi kenduri umah jiran sekampung lak..then pegi kuala pilah ingat nak cari barang sket kot2 lar murah nak banding kat nilai..sama jer...cuma baju ler murah sket...so aku beli ler baju...baju pakai ari2 jer..

Beg barney nih aku beli masa gi JB minggu lepas...buku kecik tu utk nak ajar batrisyia sebut dan buku princess tu adalah buku ke3 yg bakal dikorbankan...Actually buku utk kaler2..aku yg beria2 nak mengaler nya..si kecik nih tukang coret2...dan akhirnya arwah lah buku tu apabila disiat2 kan












Ini adalah pekan Ahad tanjung ipoh...dari aku kecik mak aku dah berniaga sayur kg kat sini sampai lar skang..dah jadi cam hobi dia lak...

Seblom gi kenduri haruslah berposing dulu...


aku nak cium dia, dia sibuk nak cium aku dan ini ler jadinyer


mak ngan maklang mesti lebih2 nak posing


pemusnah diet ku...haruskah aku makan sayur sahaja...heheh..lauk yg kelihatan adalah sayur campur, gulai ayam masak lemak cili api dan  terung bakar rendam dalam santan


Batrisyia mengucapkan 'babai' kepada atuk dan uwan


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...