My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, April 5, 2010

Pertandingan Bowling unit Kawalan kredit..

Ari isnin dah arini...fail berlambak tgn lak sakit...huh...
Alkisahnya..sabtu baru2 nih gi kawen kawan hb di Majlis perbandaran kajang..pastu gi umah paklong kat kajang..dah alang2 gi sana..singgahlah jap..malam sket baru sampai umah..pepagi ari ahad lak lepas bf terus goreng nugget sebyk 3 bungkus utk di sponsor kepada peserta bowling yg akan berlangsung pada petangnya...

kul 12 tghr kitorang dah gerak dgn penuh semangatnya ke putrajaya...ingat nak makan kat boling tuh..sodap...tp otw tuh singgah lak umah sepupu hb..langkah kanan..akak ni lak tgh masak..sambar nasik sepinggan..sambil melawat sambil makan...dah nak kul 3 baru gerak ke Alamanda...member2 sumer dah tunggu kat sana..dapat doorgift, kuih ngan air...aku 1 group ngan hb, isham n azman...sibbaik lar se group ngan diorang kalo tak hancuss...
sepanjang permainan berlangsung, batrisyia begitu sopan skali...dok diam makan kuih, nugget..tak der pun melompat2 kesana kemari...mulut dia jer yg riuh sebut gollll....bila bola jatuhkan pin..bila kitorang pas2 tgn, dia pnu sibuk nak wat gak...cam dah besar jer anak daraku ini...

kitorang main 2 game..yg 1st tu markah hb lagi tinggi dari aku dan yg ke 2 aku lagi tinggi dari dia..tp tak ingat baper..tak sampai 100 pun..aku dapat 2 kali spare..huhuhu...itu pun kemain bangga lagi...rasa cam nak wat kenduri jer...ahaks...

abes jer game terus penyampaian hadia dan sessi bergambar..group kitorang dapat no 3...hahaha...jadi lar dapat gak piala...

esok ngan lusa aku ada kursus...so siaran tergendala lah...maalm ni ingat nak suh hb tolong pijak picit kan badan....aduyai lenguhnya...

meh layan gambo lak..

the making of banner


orang kuat yg menjayakan game ni


perasmian oleh en. Danial


model bola bowling



Ni group aku yg dapat tempat ke 3..


My family

Azman yg paling byk jatuhkan pin dalam group aku

Kak ani n the geng

ni saper ler snap gamabr aku tang blakang nih

 

hisyam..team mate aku gak..sama terror ngan azman


team mate gak aka soulmate aku...my hb..mana lagi lebar senyumannya...


aku...tangan sudah lenguh..senyuman menten manis ayu gitu...


Batrisyia wif aunty nin n aunty rina


kemeriahan selepas game tamat...ni lar semua peserta2 bowling yg terlibat dalam menjayakan game nih...nanti kiter sambung kat PD lak ek


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...