My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, April 12, 2010

Game bola antara seksyen BPP...

Pada pagi2 buta ari sabtu 10 Apr 2010, berlangsunglah perlawanan adik beradik antara seksyen di BPP...hb aku main bola tampar...Aku lak tukang jaga anak..slalu nya aku tak pernah take part dalam acara tahunan begini....tp sejak aktif bowling aritu, member2 lak ramai yg involve, hb lak main bola tampar secara tak langsung aku pun terlibat sama...

Cerita di sebalik tabir.....
1. Malam seblom kejadian aku sakit kepala
2. Disebabkan sakit kepala, aku tak dapat nak kemas umah,gosok baju utk keesokan arinya (game start kul 8 pg)
3. So, pepagi buta di hari sabtu dimana semua manusia di malaysia ini, senang enak di buai mimpi, aku terjaga dari tido..kul 4 pagi weh..niat tu nak kencing n gosok gigi jer, tp ter pamdang bakul baju yg penuh ngan baju kotor....
4. Dgn penuh dedikasi nyar aku sumbat ler masuk dalam washing machine...pastu terpandang lak pinggan kotor dalam sink (tak sempat basuh sebab sakit kepala terus tido malam tadi)
5. Sudahnya aku jadi suri rumah tangga sepenuh masa di pagi hari...sibbaik lar hb n anak dok tido dalam bilik, senang lar aku nak vakum segala bagai..
6. Dan magiknya aku sidai baju kul 6.30 pagi..hahah...kalo ada  lar jiran aku yg terbangun time tu, mesti diorang ingat aku tebiat...woha...
7. then, ampaian umah aku nih unik sket..nak sidai baju nak kena panjat kerusi...aku sangkut baju kat palang awning sebab takut kena tempias ujan...aku ralat gak kot2 laki aku terbangun then tgk ada bebayang manusia tgh panjat depan umah dia..dibuatnya tanpa usul periksa dihambatnya aku dgn penyapu tak ke naya...sibbaik takder..imaginasi aku jer...

Agak2 lagi 20 minit nak syuruk aku kejut hb...dia sengih jer bila tgk umah dah clear siap berkemas...

"eleh nak ikut lar tu"
"mesti lar"

apa...ingat aku nak melepaskan peluang menayang anak kat kekawan dia dan kekawan aku...heheh...bangga tu ada anak...tp yg penting utk tunjuk yg dia dah ada anak dan isteri ofcos...cemburu berhemah tau..takder la...sajer jer sebenarnya nak gi bagi sokongan pada hb dan seksyen aku iaitu seksyen akaun...

Disebabkan aku datang wat petama kalinya sejak keje 6 taun kat sini..maka hari menjadi sedih dan turunlah ujan renyai2 sampai lar kul 10 ker 11...aku pun tak ingat...macam ada pesta payung dah memasing..

Nak dijadikan hal nya..anak aku demam sebab berjemur tgh panas..tak lar lama sgt pun dalam 10 minit macam tu...dia muntah then badan panas...aku pun roger hb ajak balik...Cian abg tak dapat nak abiskan game dia...takper la...anak yg penting...Demam dia sampai ke malam...gi klinik sumer...Alhamdulillah pagi esoknya demam dah kebah...


sumer atlet berteduh kat stadium menunggu ujan reda..


batrisyia nih dia nak main ngan harith tp harith takleh usik bola dia, dia nak member tu kejar dia jer...uish..kedekut sungguh...caner nak jadi menantu aunty niza nih.


sungguh lasak...tak mau dok diam..


sama tak mulut kitorang..heheh


mak2 kemain posing lagi...yg anak2 sibuk nengok arissa menangis...


jelingan manja...


sumer dah aim bola jer...

punya lar bersemangat memasing sampai tergolek2


Penyokong2 di tepi padang


Mak2 dara


Di antar staf2 yg amik bhg..kat opis kemain ayu lagi..tp bila di pdg kemain agresif lagi


Bakal besan  ngan bakal menantu aku...heheh..leh ker niza
(Niza n her son harith)


Sally n her son fathul


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...