My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, April 27, 2010

Berpoya poya di Johor bahru.....aka wedding abg boy

Jumaat lepas aku amik cuti sebab nak gi JB...abg sepupu hb kawen..akad nikah dijadualkan kul 9.00 pagi ari sabtu...9 pagi ok....bukan kul 12..jadi mmg tak sempat kalo kitorang gerak ari sabtu...so ari jumaat tu kitorang gerak dari nilai berkumpul kat umah mama rasid kononnya....then konvoi 3 kereta ke JB....ALhamdulillah sepanjang perjalanan adalah lancar...

Kitorang menginap di Naza Tallya hotel di bandar JB...dekat gak lar ngan danga bay...kebetulan lak ada jomheboh tp tak gi pun sebab matlamat asal adalah utk wedding abg boy...tak sempatnya nak berjimba ramba nih...

Ni dah nak sampai JB masa nih...Batrisyia landing kat perut abah, fariez drive dan aku boleh lar berpesbuk..heheh


Model bilik kami...

batrisyia with aiman n aina


batrisyia with arissa...


malam tu kitorang berkumpul kat bilik mausi wat sireh junjung...sambil batrisyia bergonjeng2 ngan sepupu sepapat dia..

sireh junjung dah macam sireh kipas

malam tu seblom isya kitorang gi apa ntah namanya kat kompleks bebas cukai..ingatkan brg murah2...biasa jer..tak murah mana pun..aku beli 3 helai baju batrisyia ngan coklat...


sesi aku ngan fariez mengepau hb..

Gara2 final touch up barang hantaran, kitorang sumer tido kul 1 pagi..aku balik bilik jer terus pengsan...masa tu batrisyia tak tido lagi...kul 3 pagi aku bgn tgk hb kat sebelah dan anak aku kat fariez...heheh..bagi can kat mak dan abah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...