My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, March 12, 2010

Perhimpunan bulanan BPP anjuran seksyan akaun

Pepagi buta lagi dah bgn...punya lar semangat...sampai termimpi2 malam tadi wat persembahan koir...
Disebabkan air dicatu skang ni..aku kena lar mandikan si kecik siap2 kat umah...kalo tak alamatnya mandi air segayung jer lar anak aku tu kt taska...

Sibbaik lar tak brapa susah nak kejutkan dia pepagi...bukak barney kuat2 sket..dah celik mata dia tgk barney n dah bergonjeng2 maka boleh lar terus dimandikan..
Dlm perjalanan ke opis sempat la seround wat latihan koir...hb aku tukang bagi pendapat..ok tak bang...???dan semestinya jawapannya ok sokmo..
kitorang kena berkumpul 8.15 am kt dewan perhimpunan..Alhamdulillah segalanya berjalan lancar..takder yg lupa lirik..takder yg termasuk awal..takder lagi yg ku..ku...kau...kau...sumer all out...Chewah...phewitt...1st time lak tu jadi tumpuan umum..asik hb jer wat show kali nih biar aku lak wat show...then aku dapat lak Anugerah Pekerja Cemerlang...hahahaha...cam tak caya.....sungguh cemerlang...

Sebelum mula persembahan..pantang nampak lensa camera...Automatik sumer posing

  
Baju tema kaler biru gelap dan ada diantara peserta koir yg dikehendaki memakai pakaian melambangkan satu Malaysia.. 




bergambar kenangan bersama tulang belakang yg menjayakan perhimpunan ini 
  

tu dia.....bergambar depan gambar PM lagi..



Kami dijamu dibilik VIP...kalo tak masuk koir tak merasa lar nak makan2 kt bilik nih...huhuhu...thanks to cik umi dan En.rames yg membimbing kami...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...