My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, March 16, 2010

Malam tadi...

Disuatu malam yg hening kedengaran seorang suami yg terkejut dari tidurnya lantas meraba2 sesuatu didalam gelap..Dan soalan yg terpacul dari mulutnya membuatkan si isteri kepisat2 an...

Suami: Anak mana..?
Isteri: ntah..(terus sambung tido)...

hahaha...itular yg terjadi malam tadi..apalar punya mak tak sensitif langsung...Ada ke patut anak ilang leh kata ntah jer...itu lar akibatnya kerana aktiviti marathon menggosok baju keje malam tadi plus melipat baju 2 kali basuhan washing machine...pagi ni baru aku terfikir balik...aduyai..tp aku tau dia tak kemana..paling jauh pun kebilik mama dia..Pasal pintu bilik stor dan bilik air aku dah tutup rapat...

apa yg terjadi ya malam tadi...andaian aku, mungkin dia terjaga dan terus turun katil dan duduk kat ruang tamu..tp bila tgk sumer gelap jer dan takder bunyi apa2 yg menarik, so dia terus landing kat atas lantai kat depan tv sampai tertido...sibbaik lar ada karpet buluh kalo tak tido atas simen jer lar anak daraku...slalunya kalo dia terjaga dia akan kejutkan aku..mengigau kot...tak tau dah brapa lama dia tido kat situ sampai lar hb sedar...lantas hb aku bawak dia masuk dan aku....terus sambung tido

hb aku nih kalo terjaga tgh malam mesti nak cek anak dia ada kat mana..kengkadang tu anak dia ada kat bawah peha aku...huhuhu...hb ckp aku peluk dia macam peluk bantal peluk....malam ni nak kena bentang toto kat depan tv nih..mana tau mengigau lagi...


*kepisat2an means mamai sambil menenyeh2 mata...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...